Przetargi.pl
Opracowanie wektorowej mapy zagajników dla kontroli warunków dobrej kultury rolnej

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie wektorowej mapy zagajników dla kontroli warunków dobrej kultury rolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie przez Wykonawcę, w celu realizacji zadań związanych z budową baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS), odrębnie dla wszystkich wskazanych przez Zamawiającego obrębów ewidencyjnych, wektorowej mapy obszarów, na których, na podstawie deklaracji z wniosków o przyznanie płatności z lat 2007, 2008 i 2009, prowadzone są plantacje energetyczne (zagajniki o krótkiej rotacji), zintegrowanej z aktualną cyfrową ortofotomapą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: (a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. (b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. (c)Prowadzą działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późń. zm.) (d)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o charakterze prac podobnym do zakresu prac niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. (e)Dysponują osobami (potencjał kadrowy) zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności, co najmniej: a.1 osoba z wykształceniem wyższym lub średnim w zakresie geodezji i kartografii, posiadająca uprawnienia nr 7 zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm). b.4 osoby z wykształceniem wyższym lub średnim w zakresie geodezji i kartografii, c.1 osoba z wyższym wykształceniem z dziedziny zarządzania lub osoba z dowolnym wyższym wykształceniem i ukończonym kursem z dziedziny zarządzania posiadająca doświadczenie w zarządzaniu projektami potwierdzone udziałem, w co najmniej 2 (dwóch) projektach zakończonych do dnia składania ofert; 2.Niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby (potencjał kadrowy) kilkukrotnie w różnych rolach w tej samej ofercie. 3.Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (a)Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ); (b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); (c)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ); (d)Dowód wniesienia wadium jeżeli zostało wniesione w innej formie niż pieniądz (obowiązujące przez cały okres związania ofertą). (e)Wykaz zrealizowanych zamówień na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII pkt.1 lit. d) SIWZ z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (f)Wykaz osób i podmiotów (potencjał kadrowy) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale VIII pkt.1 lit. e) SIWZ (wg. Załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (g)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. (f), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (h)Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 litera (b) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach