Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego na realizację zadania pn. Budowa boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko ORLIK 2012

Urząd Miejski w Dobrzanach ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0915620201 w. 37
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Dobrzanach
    ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0915620201 w. 37
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego na realizację zadania pn. Budowa boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko ORLIK 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 475.000,00 zł. w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie w części wykonania boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko -Orlik 2012 oraz bankową obsługę kredytu. 2) Kredyt będzie udzielony w jednej transzy w wysokości 475.000,00 zł. przelewem na konto Zamawiającego i uruchomiony w terminie do 30.10.2009 r. r. 3) Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu na dzień 19.10.2009 r. a datę naliczania odsetek 20.10.2009 r. 4) Okres kredytowania (wymagany) 31.03.2013 r. 5) Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 6) Spłata kredytu nastąpi w 4 ratach kapitałowych: - I rata: 30.09.2010 r. 115.000,00 zł - II rata: 30.03.2011 r. 120.000,00 zł - III rata: 30.03.2012 r. 120.000,00 zł - IV rata: 30.03.2013 r. 120.000,00 zł 7) Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M (przyjąć stawkę na dzień 31.08.2009 r.), powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania - obowiązywania umowy. Stawka zmienna WIBOR dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M) w PLN, ogłoszona na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 8) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 9) Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 10) Nie będą pobierane: - opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu. - odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 11) Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na 30-go dnia każdego miesiąca. 12) Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 30.09.2010 r. 13) Prowizja od zmian w umowie w wysokości 0,00% wartości dokonywanej zmiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5) Posiadają minimum jedną placówkę obsługi klienta zlokalizowaną na terenie miasta Szczecina lub Stargardu Szcz. 6) Posiadają elektroniczny system obsługi klienta. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, załącznik nr 2; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4) Aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności w zakresie bankowości o ile przepisy nakładają obowiązek posiadania takiego zezwolenia przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zezwolenie składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. 5) Wykaz posiadanych placówek obsługi klienta potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale IV pkt 5 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 6) Oświadczenie o posiadaniu elektronicznego systemu obsługi klienta, o którym mowa w rozdziale IV pkt 6) SIWZ. 7) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestrującego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy (nie nadruk firmowy) , imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 8) Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty wzór umowy kredytowej, określający szczegółowe warunki na jakich zostanie udzielony kredyt wraz z jego obsługą. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w złożonym wzorze umowy wymagane przez zamawiającego postanowienia zawarte w SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3, 4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach