Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2010

Urząd Gminy Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Nowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3583127 , fax. 094 3583151
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rymań
    ul. Nowa 7 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3583127, fax. 094 3583151
    REGON: 00054027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ryman.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest; udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 2 400 000,00 zł, przeznaczonych na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2010 Gminy Rymań. 1. Kredyty zostanie zaciągnięte na okres 10 lat, z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do 31.12.2010 roku. 2. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarciu umowy kredytowej do dnia 30 grudnia 2010r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 3. Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu: 14 sierpień 2010 r. - 2 000 000,00 zł 30 sierpień 2010r. - 400 000,00 zł ------------------------------------------ Razem: 2 400 000,00zł 4. Zamawiający może zmienić w/w harmonogram określony w ust. 3 w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych. 5. Kredyt zostanie przeznaczony na uzupełnienie wkładu własnego gminy w realizowanych wydatkach majątkowych na zadania inwestycyjne określone w wieloletnim planie inwestycyjnym gminy realizowane w 2010 roku 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszania kwoty kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków lub odstąpienia od realizacji zadań - bez prowizji i opłat. 7. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od udziału środków własnych Zamawiającego w finansowaniu wydatków inwestycyjnych . 8. Uruchomienie kredytu będzie następowało na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania informacji za pomocą fax) na konto bankowe Zamawiającego o Nr 83 8581 1043 0600 0358 2000 0002 Wykorzystanie kredytu następować będzie bez prowizji i opłat. 9. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3 M. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 10. Stawka WIBOR 3 M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 11. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytów lub kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonych kredytów lub kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 12. Spłata odsetek, naliczanych co miesiąc następować będzie w okresach miesięcznych w 15 - tym dniu każdego następnego miesiąca, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej 7 dni roboczych przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. 13. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 14. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 15. Spłata rat kapitałowych z umowy kredytowej następować będzie w 25- tym dniu miesiąca. 16. Harmonogram spłaty rat kapitałowych: - spłata kapitału kredytu następować będzie w równych ratach miesięcznych z karencją do 31.12.2010 r.. 17. Za spłatę kredytu lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji. 19. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 20. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 21. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywaniem kredytu. 22. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. 23. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 7 dni od dnia zawiadomieniu o wyborze oferty parafowany projekt umowy kredytowej oraz Harmonogram spłaty kredytu, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SIWZ 24. Zamawiający nie będzie związany przedstawioną przez Wykonawcę projektem umowy kredytowej i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. Ewentualne zmiany do projektu umowy winny być zaakceptowane przez strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach