Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Dobra kredytu w wysokości 1 500 000 zł

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-210 Dobra, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3914528 , fax. 91 5790541
  • Data zamieszczenia: 2011-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    Rynek 1 1
    72-210 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3914528, fax. 91 5790541
    REGON: 81168431500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl, www.bip.dobragmina.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Dobra kredytu w wysokości 1 500 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Dobra kredytu długoterminowego (na okres 8 lat) kredytu w wysokości 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł). Gmina przeznaczy kredyt na sfinansowanie deficytu budżetu 2011 r. obejmującego wkład własny Gminy na zadania inwestycyjne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. 2.Dostępność kredytu - 1 500 000 zł na dzień 05.08.2011 r., przelewem na rachunek bankowy Gminy Dobra. 3.Spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, 20 dnia każdego miesiąca: 96 rat po 15 625 zł każda, z uwzględnieniem karencji do 20 stycznia 2012 r. Spłata odsetek nastąpi bez okresu karencji, również 20 dnia każdego miesiąca, łącznie z ratą kapitałową. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 3.Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego) powiększonej o oferowaną marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć: WIBOR 1M z dnia 15 lipca 2011 r.; początek naliczania odsetek - 06 sierpnia 2011 r. oraz, że rok składa się z 360 dni a każdy miesiąc z 30 dni. 4.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Wykonawca (bank) nie może żądać innego zabezpieczenia kredytu. 5.Zamawiający zastrzega sobie: 1)odbiór kredytu w transzach, 2)Wykonawca nie będzie żądał: prowizji od udzielonego kredytu, opłat za niewykorzystanie części kredytu lub za przedterminową spłatę kredytu, opłaty za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat; 3)zmianę terminu uruchomienia kredytu, bez dodatkowych kosztów, w tym przejście środków niewykorzystanych w danej transzy do kolejnej transzy kredytu, 4)prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnację z części kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 5)naliczanie odsetek będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty, 6)zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu, 7)uzależnienia przez wykonawcę udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody wybranemu wykonawcy na zrefinansowanie kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI). 7.W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego przez wykonawcę, udostępnia się poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.dobragmina.com.pl załącza się do siwz następujące informacje: 1)Uchwała Nr VII/46/2011 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 12 maja 2011 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w 2011 roku. 2)Uchwała Nr CLV/315/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 13 czerwca 2011 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Dobra. 3)Rb-28S Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2009 roku. 4)Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2009 roku. 5)Rb-28S Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2010 roku. 6)Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2010 roku. 7)Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 marca 2011 roku. 8)Rb-28S Miesięczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 marca 2011 roku. 9)Uchwała Nr III/13/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na 2011 rok. 10)Uchwała Nr III/14/2010 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2011-2020. 11)Uchwała Nr CXXXIX/417/2010 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 7 grudnia 2010 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej Gminy Dobra na 2011 rok. 12)Uchwała Nr CXXXIX/418/2010 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 7 grudnia 2010 r. w sprawie wydania opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego Gminy Dobra w 2011 roku. 13)Uchwała Nr CXXXIX/419/2010 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 7 grudnia 2010 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra. 14)Uchwała Nr XI/66/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie wydania opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego Gminy Dobra w 2011 roku. 15)Uchwała Nr XV/78/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 4 lutego 2011 r. w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu jednostki samorządu terytorialnego. 16)Uchwała Nr LXVII/239/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 29 kwietnia 2011 r. w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Dobrej z wykonania budżetu za 2010 r. 17)Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. 18)Statut Gminy Dobra - załącznik do uchwały nr IV/25/2003 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 stycznia 2003 roku. 19)Wykaz instytucji, w których Gmina Dobra korzysta z kredytów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobragmina.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach