Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Dobra kredytu w wysokości 1 000 000 zł

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-210 Dobra, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3914528 , fax. 91 5790541
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    Rynek 1 1
    72-210 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3914528, fax. 91 5790541
    REGON: 81168431500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl, www.bip.dobragmina.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Dobra kredytu w wysokości 1 000 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Dobra kredytu długoterminowego (na okres 8 lat) kredytu w wysokości 1 000 000 zł (słownie: jeden milion zł). Gmina przeznaczy kredyt na sfinansowanie deficytu budżetu 2012 r. obejmującego zadania inwestycyjne gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2.Dostępność kredytu - 500 000 zł na dzień 13.08.2012 r., 300.000 zł na dzień 01.10.2012 r., 200.000 zł na dzień 01.11.2012 r. przelewem na rachunek bankowy Gminy Dobra. 3.Spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, 30 dnia każdego miesiąca: 1 rata w wysokości 10 385,00 zł i 95 rat po 10 417,00 zł każda, z uwzględnieniem karencji do 01 stycznia 2013 r. Spłata odsetek nastąpi bez okresu karencji, również 30 dnia każdego miesiąca, łącznie z ratą kapitałową. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 3.Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego) powiększonej o oferowaną marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć: WIBOR 1M z dnia 29 czerwca 2012 r.; początek naliczania odsetek - 13 sierpnia 2012 r. oraz że rok składa się z 360 dni a każdy miesiąc z 30 dni. 4.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Wykonawca (bank) nie może żądać innego zabezpieczenia kredytu. 5.Zamawiający zastrzega sobie: 1)Wykonawca nie będzie żądał: prowizji od udzielonego kredytu, opłat za niewykorzystanie części kredytu lub za przedterminową spłatę kredytu, opłaty za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat; 2)zmianę terminu uruchomienia kredytu, bez dodatkowych kosztów, w tym przejście środków niewykorzystanych w danej transzy do kolejnej transzy kredytu, 3)prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnację z części kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 4)naliczanie odsetek będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty, 5)zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu, 6)Wykonawca nie będzie żądał uzależnienia udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody wybranemu wykonawcy na zrefinansowanie kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI). 7.W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego przez wykonawcę, udostępnia się poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.dobragmina.com.pl załącza się do SIWZ następujące informacje: 1.Wzór formularza ofertowego 2.Wzór oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust 1 ustawy 3.Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - art. 24 ust. 1 ustawy. 4.Uchwała Nr XXI/136/2012 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w 2012 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 5.Uchwała Nr XCIX/346/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 10 lipca 2012 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Dobra. 6.Rb-28S Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2010 roku. 7.Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2010 roku. 8.Rb-28S Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2011 roku. 9.Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2011 roku. 10.Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 marca 2012 roku. 11.Rb-28S Miesięczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 marca 2012 roku. 12.Uchwała Nr XIII/86/2011 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 19 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na 2012 rok. 13.Uchwała Nr XIV/89/2011 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2012-2020. 14.Uchwała Nr CCXLI/537/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 1 grudnia 2011 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej Gminy Dobra na 2012 r. oraz możliwości sfinansowania planowanego deficytu na 2012 rok. 15.Uchwała Nr XXI/100/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 27 stycznia 2012 r. dotycząca opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu określonego w Uchwale Nr XIII/86/2011 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 19 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na 2012 r. 16.Uchwała Nr CCXLI/538/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 1 grudnia 2011 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Dobrej projekcie uchwały o Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dobra na lata 2012-2020. 17.Uchwała Nr XXI/100/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 27 stycznia 2012 r. w sprawie wydania opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu określonego w Uchwale Nr XIII/86/2011 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 19 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra w 2012 r. 18.Uchwała Nr XXI/101/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 27 stycznia 2012 r. w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Dobra na lata 2012-2020 r. 19.Uchwała Nr LI/169/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 23 kwietnia 2012 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Dobrej sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2011. 20.Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. 21.Statut Gminy Dobra - załącznik do uchwały nr IV/25/2003 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 stycznia 2003 roku. 22.Wykaz instytucji, w których Gmina Dobra korzysta z kredytów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobragmina.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach