Miasto Szczecinek ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3714129 , fax. 094 3740254
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
Plac Wolności 13 13
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3714129, fax. 094 3740254
REGON: 33092089000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg na Osiedlu Marcelin - I etap (kanalizacja deszczowa) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Miasta Szczecinek na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg na Osiedlu Marcelin - I etap (kanalizacja deszczowa) o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu: 1 900 000,00 zł. 2. Okres kredytowania: 11 lat i 1 miesiąc (od postawienia pierwszych środków do dyspozycji Zamawiającego). 3. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w następujących dniach i kwotach: 23.11.2009 roku w kwocie 600 000,00 zł, 21.12.2009 roku w kwocie 260 000,00 zł, 18.01.2010 roku w kwocie 190 000,00 zł, 15.02.2010 roku w kwocie 160 000,00 zł, 22.03.2010 roku w kwocie 160 000,00 zł, 19.04.2010 roku w kwocie 160 000,00 zł, 24.05.2010 roku w kwocie 150 000,00 zł, 21.06.2010 roku w kwocie 90 000,00 zł, 19.07.2010 roku w kwocie 130 000,00 zł. 4. Spłata kapitału będzie następowała miesięcznie w następujących ratach i terminach: od stycznia 2011 roku do października 2020 roku w równych ratach w kwocie 16 000,00 zł w terminie przypadającym na ostatni dzień danego miesiąca, w listopadzie 2020 roku w kwocie 12 000,00 zł w terminie przypadającym na ostatni dzień tego miesiąca. 5. Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych od faktycznie wykorzystanego kredytu w terminie przypadającym na ostatni dzień danego miesiąca. 6. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) prowizja przygotowawcza b) oprocentowanie kredytu Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalane na podstawie stawki bazowej powiększonej o marżę wykonawcy. Stawka bazowa jest ustalana na okres 1 miesiąca i stanowi stopę WIBOR, dla depozytów 1-miesięcznych, ogłaszaną w dniu 28-go lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą jeżeli w danym dniu nie ma notowania, i ma zastosowanie do odsetek naliczanych od 1 następnego miesiąca. Marża wykonawcy jest stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. Posiadanie statusu banku w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 2008 roku. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń lub dokumentów dostarczonych zgodnie z p-ktem VI SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Zezwolenie na utworzenie banku, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w tym zezwolenie Prezesa NBP lub zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na okres 8 lat, w wysokości 800.000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i pokrycie deficytu
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie Gminie Wierzchowo kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 zł
Dodano: 2016-07-21 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie Szpitalowi w Szczecinku Sp. z o.o. długoterminowego kredytu inwestycyjnego na zakup nieruchomości w kwocie 1 360 000 PLN netto
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3 121 344,00 zł
Dodano: 2016-07-13 - Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek, w tym na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych do realizacji w 2016r
Dodano: 2016-07-05 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 2000000 zł
Dodano: 2016-06-28 - Udzielenie dla Gminy Ińsko kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2.101.843 zł
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie dla Gminy Ińsko kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2.101.843 zł
Dodano: 2016-05-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2016 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2016-05-16