Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg na Osiedlu Marcelin - I etap (kanalizacja deszczowa)

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3714129 , fax. 094 3740254
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3714129, fax. 094 3740254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg na Osiedlu Marcelin - I etap (kanalizacja deszczowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Miasta Szczecinek na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg na Osiedlu Marcelin - I etap (kanalizacja deszczowa) o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu: 1 900 000,00 zł. 2. Okres kredytowania: 11 lat i 1 miesiąc (od postawienia pierwszych środków do dyspozycji Zamawiającego). 3. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w następujących dniach i kwotach: 23.11.2009 roku w kwocie 600 000,00 zł, 21.12.2009 roku w kwocie 260 000,00 zł, 18.01.2010 roku w kwocie 190 000,00 zł, 15.02.2010 roku w kwocie 160 000,00 zł, 22.03.2010 roku w kwocie 160 000,00 zł, 19.04.2010 roku w kwocie 160 000,00 zł, 24.05.2010 roku w kwocie 150 000,00 zł, 21.06.2010 roku w kwocie 90 000,00 zł, 19.07.2010 roku w kwocie 130 000,00 zł. 4. Spłata kapitału będzie następowała miesięcznie w następujących ratach i terminach: od stycznia 2011 roku do października 2020 roku w równych ratach w kwocie 16 000,00 zł w terminie przypadającym na ostatni dzień danego miesiąca, w listopadzie 2020 roku w kwocie 12 000,00 zł w terminie przypadającym na ostatni dzień tego miesiąca. 5. Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych od faktycznie wykorzystanego kredytu w terminie przypadającym na ostatni dzień danego miesiąca. 6. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) prowizja przygotowawcza b) oprocentowanie kredytu Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalane na podstawie stawki bazowej powiększonej o marżę wykonawcy. Stawka bazowa jest ustalana na okres 1 miesiąca i stanowi stopę WIBOR, dla depozytów 1-miesięcznych, ogłaszaną w dniu 28-go lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą jeżeli w danym dniu nie ma notowania, i ma zastosowanie do odsetek naliczanych od 1 następnego miesiąca. Marża wykonawcy jest stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. Posiadanie statusu banku w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 2008 roku. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń lub dokumentów dostarczonych zgodnie z p-ktem VI SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Zezwolenie na utworzenie banku, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w tym zezwolenie Prezesa NBP lub zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach