Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego Szczecińskiemu Centrum Renowacyjnemu Sp. z o.o.

Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 70-440 Szczecin, ul. Księcia Bogusława X 52/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4323120 , fax. 091 4323130
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Księcia Bogusława X 52/2 52/2
    70-440 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4323120, fax. 091 4323130
    REGON: 81193151200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego Szczecińskiemu Centrum Renowacyjnemu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego Szczecińskiemu Centrum Renowacyjnemu Sp. z o.o., w kwocie 2.850.000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) przeznaczonego na wkład własny Spółki w związku z ubieganiem się przez Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 na realizację projektów o następujących numerach i nazwach: a) nr WND-RPZP.06.06.01-32-016/11 pn. Rewitalizacja kwartału nr 21: adaptacja części budynku przy ul. Ks. Bogusława X 49 na cele usługowe; b) nr WND-RPZP.06.06.01-32-017/11 pn. Rewitalizacja kwartału nr 21: adaptacja części budynku przy ul. Jagiellońskiej 94 na cele usługowe; c) nr WND-RPZP.06.06.01-32-018/11 pn. Rewitalizacja kwartału nr 21: adaptacja części budynku przy ul. Ks. Bogusława X 47 na cele usługowe; d) nr WND-RPZP.06.06.01-32-019/11 pn. Rewitalizacja kwartału nr 21: adaptacja części budynku przy ul. Jagiellońskiej 92 na cele usługowe; e) nr WND-RPZP.06.06.01-32-020/11 pn. Rewitalizacja kwartału nr 21: adaptacja części budynku przy ul. Ks. Bogusława X 48 na cele usługowe; f) nr WND-RPZP.06.06.01-32-021/11 pn. Rewitalizacja kwartału nr 21: adaptacja części budynku przy ul. Ks. Bogusława X 51 na cele usługowe; g) nr WND-RPZP.06.06.01-32-022/11 pn. Rewitalizacja kwartału nr 21: zagospodarowanie fragmentu wnętrza kwartału. 2. Kredyt zostanie udzielony na okres 120 miesięcy (10 lat). 3. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo. 4. Wykonawca postawi środki do dyspozycji Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenie kredytu. 5. Kredyt (raty kapitałowe i odsetkowe) będzie spłacany w równych 120 miesięcznych ratach w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, z tym że jeżeli 10 dzień danego miesiąca wypadnie na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin spłaty upływa dnia następnego. 6. Kredyt będzie spłacany poczynając od 10 stycznia 2013 roku. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji przewidywany harmonogram spłaty kredytu, uwzględniający wszystkie wymagania siwz. 8. Warunki realizacji zamówienia: 1) prowizja płatna będzie jednorazowo w momencie uruchomienia kredytu, 2) oprocentowanie - liczone według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: a) stopa bazowa: WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. b) stała dla całego okresu kredytowania marża banku. 3) Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Spłata może nastąpić po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty. 5) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 6) Zabezpieczeniem zaciągniętego kredytu będzie wyłącznie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7) Wykonawca nie może uzależniać udzielenia kredytu od przyjęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Do obsługi kredytu może zostać otwarty rachunek techniczny - bez opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26 kwietnia 2012 r. do godziny 15:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto SCR w Banku PKO BP S.A Nr 27 1020 4795 0000 9402 0003 8034 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach