Przetargi.pl
udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek w kwocie do 4.200.000 zł

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2012-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek w kwocie do 4.200.000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek w kwocie do 4.200.000 zł z podziałem na zadania: 1) Zadanie 1 - długoterminowy kredyt na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta - w wysokości do 256.968 zł i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - w wysokości do 1.843.032 zł w łącznej kwocie do 2.100.000 zł. 2) Zadanie 2 - długoterminowy kredyt bankowy ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta, związanego z realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych obejmujących przebudowę ulic Asnyka, Małcużyńskiego, Nowej, Rubinsteina z odcinkiem Paderewskiego, Sygietyńskiego i Wiejskiej, budowę drogi publicznej dojazdowej Kołobrzeska boczna przy inkubatorze wraz z budową melioracji wodnych szczegółowych (budowa przepustów) oraz budowę boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Białogardzie w kwocie do 2.100.000 zł 2. Warunki udzielenia i spłaty kredytów proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać: 1) okres wykorzystania kredytu do dnia 30 grudnia 2012 r., 2) karencję w spłacie rat do 30 marca 2013 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmniejszania kwoty kredytów w przypadku zmniejszenia planu wydatków lub odstąpienia od realizacji zadania - bez prowizji i opłat - na drodze porozumienia z wykonawcą - w formie aneksu do umowy. 4. Uruchomienie kredytów będzie następowało na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego na konto bankowe Zamawiającego o Nr 22 5562 0007 0003 4308 2000 0010. 5. Wykorzystanie kredytów następować będzie bez prowizji i opłat na podstawie pisemnej dyspozycji, zgodnej z wzorem obowiązującym u Wykonawcy. 6. Wykorzystanie kredytów może nastąpić w formie refundacji wydatków poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją zadania. 7. Oprocentowanie kredytów będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3 M według notowań na 2 dni robocze poprzedzające okres obrachunkowy. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 8. Stawka WIBOR 3 M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym. 9. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni. 10. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych do 30 każdego ostatniego miesiąca w danym kwartale, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej 7 dni roboczych przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. 11. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 12. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 13. Spłata rat kapitałowych z umowy kredytowej następować będzie zgodnie z ustalonymi harmonogramami: 1) Dla zadania nr 1 Lp. Data spłaty raty kapitałowej Wysokość raty kapitałowej 1 31.03.2013r. 50 000 2 30.06.2013r. 50 000 3 30.09.2013r. 50 000 4 30.11.2013r. 50 000 5 31.03.2014r. 50 000 6 30.06.2014r. 50 000 7 30.09.2014r. 50 000 8 30.11.2014r. 50 000 9 31.03.2015r. 300 000 10 30.06.2015r. 300 000 11 30.09.2015r. 140 000 12 30.11.2015r. 140 000 13 31.03.2016r. 264 000 14 30.06.2016r. 264 000 15 30.09.2016r. 64 000 16 30.11.2016r. 64 000 17 28.02.2017r. 164 000 2) Dla zadania nr 2 Lp. Data spłaty raty kapitałowej Wysokość raty kapitałowej 1 31.03.2013r. 60 000 2 30.06.2013r. 60 000 3 30.09.2013r. 60 000 4 30.11.2013r. 60 000 5 31.03.2014r. 200 000 6 30.06.2014r. 200 000 7 30.09.2014r. 40 000 8 30.11.2014r. 40 000 9 31.03.2015r. 320 000 10 30.06.2015r. 320 000 11 30.09.2015r. 120 000 12 30.11.2015r. 120 000 13 31.03.2016r. 200 000 14 30.06.2016r. 100 000 15 30.09.2016r. 50 000 16 30.11.2016r. 50 000 17 31.03.2017r. 100 000 14. Za spłatę kredytu lub rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji. 16. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 17. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 18. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywaniem kredytu. 19. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. 20. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył w ofercie parafowany projekt umowy kredytowej, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SIWZ. 21. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy kredytowej i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. Ewentualne zmiany do projektu umowy winny być zaakceptowane przez strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach