Przetargi.pl
Ubezpieczenie prawego brzegu rzeki Odry Zachodniej w km 0,0-29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których jest zniszczony brzeg)

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie prawego brzegu rzeki Odry Zachodniej w km 0,0-29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których jest zniszczony brzeg)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji dla zadania pn. Ubezpieczenie prawego brzegu rz. Odry Zachodniej w km 0,0-29,5 (dotyczy jedynie odcinków, na których jest zniszczony brzeg) wraz z uzyskaniem niezbędnych postanowień i decyzji (w tym decyzji o pozwoleniu na budowę), oznaczonych kodem CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące opracowania i decyzje: 1) wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z uzyskaniem przedmiotowej decyzji; 2) wnioski o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wraz z uzyskaniem przedmiotowej decyzji (o ile zajdzie taka konieczność). 3) operaty wodnoprawne wraz z uzyskaniem decyzji - pozwolenia wodnoprawnego; 4) projekty budowlane z uszczegółowieniem wymaganym dla projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 6) przedmiary robót; 7) kosztorysy inwestorskie; Projektowane przedsięwzięcie będzie mieć miejsce na prawym (wschodnim) brzegu rz. Odry Zachodniej w: km 11,430-11,500, km 14,715-14,835, km 15,375-15,525, km 18,910-18,975, km 20,840-20,870, km 22,770-22,800 , km 27,750-27,910, km 27,960-28,000. 2. Dokumentację należy wykonać na podstawie koncepcji nr 295/2 pn. Ubezpieczenie prawego brzegu rzeki Odry Zachodniej w km 0,0-29,5 opracowaną przez Biuro Hydrotechniczne Samolong i Włodarczyk s.c., 70-206 Szczecin ul. Dworcowa 2, w listopadzie 2009, będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz uwzględniając zapisy Decyzji określającej środowiskowe uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia z dnia 26 kwietnia 2011 r. znak: BMK.7625-7/10/11 wydanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino. 3. Szczegółowy zakres opracowań: 1) wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z uzyskaniem przedmiotowej decyzji; Wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy wykonać zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80 poz. 717 z późn. zm.). Zakres wniosków wraz z wymaganymi załącznikami ma być zgodny z wymaganiami organu właściwego do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz uzyskane decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w formie papierowej - oryginały dokumentów. 2) wnioski o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wraz z uzyskaniem przedmiotowej decyzji (o ile zajdzie taka konieczność). Uwaga: Drzewa i krzewy opisane w koncepcji i inwentaryzacji zieleni dla zadania pn. Ubezpieczenie prawego brzegu rzeki Odry Zachodniej w km 0,0-29,5 zostały usunięte zgodnie z uzyskanymi decyzjami. Aktualizację inwentaryzacji zieleni należy wykonać w obrębie planowanego przedsięwzięcia - dla każdego odcinka odrębnie. Ma ona wyodrębniać drzewa podlegające usunięciu w związku z opracowywaną dokumentacją. Drzewa i krzewy przeznaczone do usunięcia należy oznaczyć w terenie. Wnioski o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009 r., Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.). Zakres wniosków wraz z wymaganymi załącznikami ma być zgodny z wymaganiami organu właściwego do wydania decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wnioski o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz uzyskane decyzje zezwalające na usunięcie drzew lub krzewów w formie papierowej - oryginały dokumentów. 3) operaty wodnoprawne wraz z uzyskaniem decyzji - pozwolenia wodnoprawnego; Operat wodnoprawny wraz z decyzją - pozwoleniem wodnoprawnym należy wykonać dla każdego odcinka oddzielnie. Operaty wodnoprawne należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145). Zakres opracowań ma być zgodny z wymaganiami stawianymi dla tego typu dokumentacji oraz z wymaganiami organu właściwego do wydania pozwolenia wodnoprawnego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Operaty wodnoprawne w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz uzyskane decyzje - pozwolenia wodnoprawne w formie papierowej - oryginały dokumentów. 4) Projekty budowlane z uszczegółowieniem wymaganym dla projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; Projekt budowlany wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę ubezpieczenia brzegu należy wykonać dla każdego odcinka oddzielnie. Szczegółowy zakres i forma projektów budowlanych powinna spełniać przede wszystkim wymagania określone w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Przedmiotowe projekty muszą posiadać uszczegółowienie wymagane dla projektu wykonawczego to znaczy, że ich zakres i dokładność pozwoli na sporządzenie między innymi przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizację robót budowlanych. Projekt budowlany w części zagospodarowania terenu musi zawierać aktualizacje inwentaryzacji zieleni wraz z wnioskami (o ile zajdzie potrzeba) o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów dla opracowywanych odcinków odrębnie. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Projekty budowlane w 4 egz. w wersji papierowej (w tym 2 egz. będące załącznikiem do decyzji o pozwoleniu na budowę) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie doc. i pdf, oraz uzyskane decyzje o pozwoleniu na budowę w formie papierowej - oryginały dokumentów. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Specyfikacja powinna się składać z części ogólnej i szczegółowej. Specyfikację należy wykonać zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r., nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). STWiOR należy wykonać jako oddzielne opracowanie, w którym należy wydzielić nazewnictwo zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego, wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - w formacie pdf i doc. 6) Przedmiary robót. Przedmiar robót należy wykonać dla każdego odcinka oddzielnie. Przedmiary robót należy wykonać zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r., nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Przedmiary robót w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - w formacie ath i pdf. 7) Kosztorysy inwestorskie. Kosztorys inwestorski należy wykonać dla każdego odcinka oddzielnie. Kosztorysy inwestorskie należy sporządzić zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389); Kosztorysy inwestorskie należy wykonać w oparciu o projekty budowlane, przedmiary robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Kosztorysy inwestorskie w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - w formacie ath i pdf. Uwaga: Zamawiający posiada mapy sytuacyjno-wysokościowe dla celów projektowych (wtórniki) oraz planszety sondażowe wykonane w 2008 r. Wykonawca musi sprawdzić aktualność wtórników oraz planszetów sondażowych, a w przypadku stwierdzenia zmian ze stanem istniejącym, dokonać ich aktualizacji. Zaktualizowane mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych (wtórniki) należy zarejestrować w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Opracowanie musi spełnić warunki ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287). Planszety sondażowe powinny obejmować obszar planowanego przedsięwzięcia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu zaktualizowane mapy sytuacyjno- wysokościowe dla celów projektowych wraz z planszetami sondażowymi w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową (karta rejestracyjna) w formacie pdf i doc. 4. Uwagi ogólne do dokumentacji: 1) Dokumentacja musi być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do ww. ustaw, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do opracowań wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 1. na każdym etapie realizacji, a w szczególności przed złożeniem wniosków na uzyskanie odrębnych decyzji przed odpowiednimi organami. 3) Wykonawca po zakończeniu każdego z opracowań wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 1, przed uzyskaniem wymaganych postanowień i decyzji, zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu wykonanego opracowania, w celu jego akceptacji. 4) Przedstawienie wykonanego opracowania Zamawiającemu, w celu akceptacji, nastąpi na spotkaniu konsultacyjnym, w siedzibie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie, w godzinach jego urzędowania, w dniach wyznaczonych przez Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 5) Na spotkaniach konsultacyjnych, o których mowa w ust. 2 zostaną przekazane Wykonawcy odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego, przed organami administracji publicznej, w celu uzyskania odpowiednich postanowień i decyzji, wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 1. 6) Wykonawca, przed przystąpieniem do uzyskania odpowiednich postanowień i decyzji zobowiązany jest do uwzględnienia ewentualnych uwag Zamawiającego, które zostaną przedstawiane Wykonawcy w formie pisemnej, w terminie ustalonym na spotkaniu konsultacyjnym. Wykonawca musi uwzględnić uwagi Zamawiającego w ciągu 7 dni od ich otrzymania. 7) Dokumentację należy wykonać mając na względzie, iż będzie ona służyć, jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; w szczególności dokumentacja w swej treści nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. 8) Wykonawca ponosi wszystkie koszty administracyjne wynikające z uzyskania postanowień i decyzji (w tym pozwolenia na budowę). 5. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji. 1) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań, wchodzących w skład przedmiotu umowy, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, z późn. zm.), na następujących polach eksploatacji: a. utrwalanie, zwielokrotnianie i dokonywanie zmian w opracowaniach oraz w ich kopiach w jakiejkolwiek postaci; b. wprowadzania do obrotu oryginału, kopii oraz zmienionej kopii opracowań; c. najmu lub użyczania egzemplarzy opracowań; d. udostępnianie opracowań do percepcji innym podmiotom; e. publicznego udostępniania opracowań w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 2) Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowań, nastąpi z chwilą ich odbioru przez Zamawiającego. 3) Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do dokonywania jakichkolwiek zmian w opracowaniach bez zgody ich twórców. 4) Zamawiającemu będzie przysługiwało wyłączne prawo zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich dotyczących opracowań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 170 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach