Przetargi.pl
Uatrakcyjnienie oferty kulturalno oświatowej w Gminie Korczyna - remont budynku Domu Ludowego w Korczynie

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uatrakcyjnienie oferty kulturalno oświatowej w Gminie Korczyna - remont budynku Domu Ludowego w Korczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uatrakcyjnienie oferty kulturalno oświatowej w Gminie Korczyna - remont budynku Domu Ludowego w Korczynie Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przebudowa i nadbudowa dachu a/ zakotwienie elementów dachu do ścian konstrukcyjnych - trzpienie żelbetowe b/ wykonanie ścian szczytowych murowanych z bloczków PGS z elementami żelbetowymi c/ podniesienie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej d/ wykonanie konstrukcji drewnianej dachu e/ łacenie, foliowanie, pokrycie powlekaną blachą trapezową z obróbkami blacharskimi i ociepleniem wełną f/ montaż rynien dachowych z powlekanej blachy tłoczonej z obróbką pasa pod i nadrynnowego g/ montaż rynien spustowych z powlekanej blachy tłoczonej h/ podbicie okapu deskami struganymi bejcowanymi i/ elewacje - docieplenie styropianem z wyprawą akrylową z obróbkami ogniomurów j/ docieplenie ścian kominów styropianem z wyprawą akrylową z obróbkami blacharskimi h/ montaż rusztowań zewnętrznych 2. Wymiana stolarki okiennej a/ wykucie z muru ościeżnic b/ zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego c/montaż okien d/ osadzenie podokienników e/ wykonanie tynków zwykłych na ościeżnicach f/ uzupełnienie tynków wewnętrznych g/ dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania i/ dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych 3. Wykonanie elewacji a/roboty rozbiórkowe b/ przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą, dwukrotne gruntowanie c/ ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi d/ docieplenie ścian budynków, faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie, tynk akrylowy e/ wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych f/ wykonanie posadzki płytkowej z kamieni sztucznych, płytki mrozoochronne, antypoślizowe g/ licowanie ścian płytkami na klej 4. Wykonanie płytki odbojowej a/ podbudowa z kruszywa naturalnego b/ wykonanie obrzeży betonowych a podsypce piaskowej c/ wykonanie chodników z kostki betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej 5. Wykonanie parkingu a/ ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni b/montaż krawężników betonowych na podsypce piaskowej c/ podbudowa z kruszywa naturalnego d/ skropienie nawierzchni emulsją asfaltową e/ nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych 6. Dostawa stołów i krzeseł a/ stoły - 36 sztuk - wymiary: 90cm x 180cm, wysokość 75 cm - konstrukcja drewniana, blat z płyty pokrytej fornirem, MDF - kolor do ustalenia z Zamawiającym - dostawa do Domu Ludowego w Korczynie b/ krzesła - 200 sztuk - konstrukcja metalowa chromoniklowa - składane - kolor do ustalenia z Zamawiającym - dostawa do Domu Ludowego w Korczynie Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekt budowlano-wykonawczy oraz przedmiary robót i dostaw stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: a/w ofercie należy podać cenę całkowitą za wykonanie całości przedmiotu zamówienia oraz cenę w rozbiciu na koszt: - robót kwalifikowanych przebudowy dachu - robót niekwalifikowanych przebudowy dachu - robót kwalifikowanych wymiany okien, docieplenia, wykonania parkingu - robót niekwalifikowanych wymiany okien, docieplenia, wykonania parkingu zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. b/ w ofercie należy podać harmonogram prac poszczególnych etapów zamówienia: 1. Przebudowa i nadbudowa dachu, 2. Wymiana stolarki okiennej 3. Wykonanie elewacji, 4. Wykonanie płytki odbojowej, 5. Wykonanie parkingu, 6. Dostawa stołów i krzeseł z podaniem dat miesięcznych ich realizacji. c/ Wykonawca zobowiązuje się: - wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyka zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia - zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie, muszą posiadać niezbędne, zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty - wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, - za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca - wyznaczenia osoby do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy - wykonania prac dodatkowych zleconych przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania prac dodatkowych nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy. - niewykorzystywania otrzymanych materiałów celu innym niż określono w umowie, a w szczególności nie ma prawa udostępniać je osobom trzecim - Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń. - w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji. - Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji b/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - według załącznika nr 1 do formularza ofertowego c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej d/ dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych e/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert g/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - według załącznika nr 2 do formularza ofertowego h/ dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne, wymagane przepisami prawa, uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz, dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008) dwóch zamówień związanych tematycznie z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł z podaniem wartości robót brutto, daty (rok), miejsca robót i nazwy Zamawiającego - według załącznika nr 3 do formularza ofertowego j/ referencje potwierdzające, że roboty wymienione w lit. (i) zostały wykonane z należytą starannością k/ w przypadku składania oferty wspólnej wymagane dokumenty muszą być złożone dla każdego z wykonawców oddzielnie za wyjątkiem załącznika nr 2 oraz załącznika nr 3 do formularza ofertowego, które to dokumenty wykonawcy sporządzają wspólnie l/ w przypadku składania oferty wspólnej brany będzie pod uwagę łączny potencjał kadrowy i techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie składających wspólną ofertę wykonawców. ł/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania, w innym przypadku wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu kolejnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/ innego dokumentu ubezpieczenia, który dołącza do oferty, m/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy oraz zapoznaniu się z dokumentacją budowlano - wykonawczą n/ szczegółowy kosztorys budowlany z określeniem jednostkowych nakładów rzeczowych: robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz z określeniem stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i zysku, o/ proponowany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, p/ harmonogram prac poszczególnych etapów zamówienia: 1. Przebudowa i nadbudowa dachu, 2. Wymiana stolarki okiennej 3. Wykonanie elewacji, 4. Wykonanie płytki odbojowej, 5. Wykonanie parkingu, 6. Dostawa stołów i krzeseł z podaniem dat miesięcznych ich realizacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach