Przetargi.pl
TT-28-14/2009 - Roboty budowlane w zakresie remontu wnętrza domu przedpogrzebowego orazdachu nad halą przechowywania zwłok, mieszczącym się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddzoał Osobowice we Wrocławiu.

Zarząd Cmentarzy Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-224 Wrocław, pl. Strzelecki 19/21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (0-71) 328 70 20 , fax. (0-71) 328 70 18
  • Data zamieszczenia: 2009-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
    pl. Strzelecki 19/21 19/21
    50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (0-71) 328 70 20, fax. (0-71) 328 70 18
    REGON: 93058862500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TT-28-14/2009 - Roboty budowlane w zakresie remontu wnętrza domu przedpogrzebowego orazdachu nad halą przechowywania zwłok, mieszczącym się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddzoał Osobowice we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice przy ul. Osobowickiej 47 w zakresie: 1) zadanie nr 1 - remontu wnętrza domu przedpogrzebowego; 2) zadanie nr 2 - remontu dachu nad halą przechowywania zwłok. 2. Specyfikacja robót dla zadania nr 1: 1) roboty rozbiórkowe: a) zabezpieczenie terenu budowy; b) demontaż wyposażenia sanitarnego; c) demontaż stolarki; d) rozebranie posadzek i podkładów betonowych; e) rozebranie ścian; 2) roboty budowlano - wykończeniowe: a) podkłady betonowe pod posadzki; b) izolacje podposadzkowe; c) posadzki z płyt granitowych; d) posadzki z kamieni sztucznych; e) uzupełnienie tynków ścian; f) przygotowanie powierzchni pionowych; g) montaż okładzin ścian i słupów; h) montaż ścianek działowych z płyt G-K; i) licowanie ścianek płytkami z kamieni sztucznych; j) montaż sufitów podwieszonych modułowych; k) malowanie ścian i sufitów; l) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; m) wymiana stolarki okiennej sali głównej z zamontowaniem witraży z demontażu; n) wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych; o) wywóz gruzu i rekultywacja terenów zielonych wokół kaplicy. 3) roboty elektryczne - etap I: a) wymiana tablicy rozdzielczej; b) wymiana WLZ; c) montaż oświetlenia; d) wymiana osprzętu elektrycznego; e) montaż przewodów instalacji wewnętrznej; 4) roboty elektryczne - etap II a) montaż przewodów elektrycznych; b) wymiana osprzętu elektrycznego; c) wymiana oświetlenia; d) wymiana instalacji nagłaśniającej; 5) roboty instalacji sanitarnych: a) wymiana instalacji wody; b) montaż podgrzewaczy wody; c) izolacje rurociągów; d) wymiana instalacji kanalizacyjnej; e) wymiana i montaż ceramiki sanitarnej; f) wykonanie wentylacji w sanitariatach; 3.Specyfikacja robót dla zadania nr 2: a) rozebranie obróbek blacharskich; b) rozebranie pokrycia z papy; c) rozebranie pokrycia szklanego świetlika; d) wymiana części deskowania; e) wymiana części konstrukcji drewnianej; f) montaż obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk; g) pokrycie papą 2x termozgrzewalną klasy minimum ZDUNBIT PF i WF; h) pokrycie świetlika szkłem zbrojonym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) a w szczególności spełniają następujące warunki: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna wykonanie prac remontowych wnętrza budynków wpisanych do rejestru zabytków o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł; b) dysponują: - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia te warunki, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia te warunki, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia te warunki. c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150000,00 zł; d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia / nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty: w formie oryginału: 1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiego wniosku. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5) wykaz osób (a w szczególności dotyczy to kierownika budowy oraz osób odpowiedzialnych za realizację poszczególnych branż (budowlanej, elektrycznej i wod.-kan.)), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6) uprawnienia budowlane ww. osób w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; 7) aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządowej o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie; 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin remontu sali ceremonialnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach