Przetargi.pl
Termomodernizacja Zespołu Szkół Rolniczych im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie

Powiat Świdwiński ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, ul. Mieszka I 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 094 3650330
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
    ul. Mieszka I 16 16
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3650301, 3650335, fax. 094 3650330
    REGON: 33092078800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Zespołu Szkół Rolniczych im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: Budynek główny szkoły: 1. Wykonanie zewnętrznej termoizolacji budynku ze styropianu wraz z elewacją budynku 2. Wymiana instalacji oświetlenia zew. Budynku szkoły 3. Przebudowa tablicy rozdzielczej na budynku głównym 4. Wymiana zewnętrznych płytek podłogowych Dane Techniczne budynku głównego szkoły: Powierzchnia zabudowy: 1444 m2 Powierzchnia użytkowa: 3886 m2 Kubatura budynku: 11489 m3, a) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić szczegółową dokumentację sposobu zagospodarowania i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki i przedstawiać ją na każde żądanie Zamawiającego. b) Szczegółowy zakres robót został opisany w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach oraz decyzji o pozwoleniu na budowę c) UWAGA!Z dokumentacji projektowej należy nie uwzględniać w niniejszym zamówieniu takich robót jak: -Instalacja odgromowa na budynku szkoły -Instalacja elektryczna zasilająca urządzenia technologiczne w kotłowni budynku szkoły -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku szkoły -Roboty remontowe sanitarne- wymiana c.o d) Przedmiary robót stanowią element pomocniczy przy wycenie i nie stanowią podstawy do roszczeń z tytułu robót dodatkowych. Wykonawca może je modyfikować jeśli z wyliczeń dokonanych na podstawie projektów budowlanych, wykonawczych STWiOR uzyska inny zakres robót niż w załączonych przedmiarach. W ofercie wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej. e) Wykonywanie robót objętych niniejszym zamówieniem nie może utrudniać funkcjonowania szkoły ani stwarzać zagrożenia dla uczniów i pracowników f) wykonane roboty budowlane muszą być zgodne z audytami energetycznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium w wysokości 15 000 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych) może być a) wnoszone w jednej lub kilku formach b) pieniądzu, c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 1.2. Wadium w pieniądzu wpłacać należy na konto Starostwa Powiatowego w Świdwinie nr : 11 1240 3682 1111 0000 4200 9670. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - ZP.272.5.2012 ZSR CKP. 1.3. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 1.4. Dokument wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę. 1.5. Termin złożenia wadium - do dnia 18.05.2012 r. do godz. 10:00 1.6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona jedną z ww form wniesienia wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 1.7. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie oferty. 1.8. Zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n w wypadkach: a) Niezwłocznie: -wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 2. Utrata wadium. 2.1. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach