Przetargi.pl
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej wraz z kolorystyką elewacji, łącznie z modernizacją centralnego ogrzewania i wykonaniem instalacji kolektorów słonecznych w Siedlcu Dużym dz. nr ewid 695

Gmina i Miasto Koziegłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-350 Koziegłowy, Plac Moniuszki 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3141219 , fax. 034 3141219
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Koziegłowy
    Plac Moniuszki 14 14
    42-350 Koziegłowy, woj. śląskie
    tel. 034 3141219, fax. 034 3141219
    REGON: 15139850500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Szkoły Podstawowej wraz z kolorystyką elewacji, łącznie z modernizacją centralnego ogrzewania i wykonaniem instalacji kolektorów słonecznych w Siedlcu Dużym dz. nr ewid 695
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zadania obejmuje m. in.: - termomodernizację budynku - część budowlana; (docieplenie budynku; wymiana instalacji odgromowej; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; docieplenie dachu i stropodachu; remont schodów zewnętrznych), - termomodernizację budynku - część instalacyjna (modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, instalacja kolektorów słonecznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz decyzja nr 501/08 z dn. 05.09.2008 r. o pozwoleniu na budowę, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000,00 zł; słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy - Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie Nr 20827900000300006820030017. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 5 w Urzędzie Gminy i Miasta Koziegłowy, Pl. Moniuszki 14, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodne z punktem 6 SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uczestnik przetargu musi dostarczyć następujące informacje i dokumenty w swojej ofercie: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), cena podana w formularzu ofertowym musi być zgodna z ceną wynikającą z kosztorysu ofertowego; 2) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, 3) potwierdzenie wniesienia wadium, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 5) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (należy przedstawić wykonanie: - w specjalności budowlanej wykonanie min. 3 robót budowlanych, każda polegająca na ociepleniu budynku (docieplenie ścian, stropów) płytami styropianowymi o powierzchni docieplenia jednego obiektu min. 1000 m2; - w specjalności instalacyjnej wykonanie min. 2 - ch robót budowlanych, każda polegająca na wykonaniu lub modernizacji instalacji centralnego ogrzewania oraz każda o wartości brutto minimum 60 000,00 zł) zał. nr 3, 6.2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: kierownictwo budowy posiadające uprawnienia: - min. 1 osoba z upraw. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa - min. 1 osoba z upraw. budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, lub 1 osoba posiadająca łącznie w/w uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa. 7) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7. 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 450 000,00 zł; (W przypadku kiedy Wykonawca poda, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie sześciocyfrowej (siedmiocyfrowej, itd.) wówczas Zamawiający traktuje, że pierwsza cyfra przedmiotowej kwoty ma wartość 1, a każda kolejna cyfra przedmiotowej kwoty ma wartość 0 i ostatnie dwie cyfry przedmiotowej kwoty to wartości groszy). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie min. 1 wykonawca musi posiadać w/w środki finansowe lub zdolność kredytową. 7.2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. (Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie winny obejmować cały okres realizacji inwestycji, jeżeli przedłożony przez Wykonawcę dokument ubezpieczający będzie wystawiony na niepełny okres trwania inwestycji (umowy) Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowo oświadczenie, iż będzie zawierał kolejne umowy ubezpieczeniowe na warunkach zgodnych z opisanymi w niniejszym punkcie, które obejmują cały okres realizacji inwestycji(umowy). 8) Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 9) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 10) W przypadku, gdy oferenta reprezentuje upoważniony przedstawiciel, do oferty musi być załączone upoważnienie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta. 11) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U.06.87.605; i Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155/. 12) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (także spółka cywilna) wymagania dotyczące składanych dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty z pkt 4; 5; muszą być złożone przez każdego wykonawcę). 13) Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozieglowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach