Przetargi.pl
Termomodernizacja siedziby I Liceum Ogólnokształcącego w Białym Borze

I Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 78-425 Biały Bór, ul. Dworcowa 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3739026 , fax. 094 3739026
  • Data zamieszczenia: 2009-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące
    ul. Dworcowa 25 25
    78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3739026, fax. 094 3739026
    REGON: 33109785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zsnr2.bialybor.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja siedziby I Liceum Ogólnokształcącego w Białym Borze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje roboty ogólnobudowlane wg kodu CPV 45000000-7 w ramach I etapu termomodernizacji obiektu siedziby I Liceum w Białym Borze, obejmujące częściową wymianę instalacji c.o. w obrębie sali gimnastycznej, remont kotłowni w zakresie wymiany kotłów oraz modernizacji węzła CWU, termomodernizację stołówki z kotłownią, termomodernizację sali gimnastycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie stosowane w wysokości 6% wynagrodzenia ryczałtowego brutto określonego w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; spełniają wszystkie wymagania postawione Wykonawcom w SIWZ; spełniają minimalne warunki związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 8.2 SIWZ tj.:- wykazać się doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; udzielić minimum 60-cio miesięcznej gwarancji na stolarkę okienną oraz minimum 36-cio miesięcznej gwarancji na pozostałe roboty; Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 7 do SIWZ; Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 8 do SIWZ; Wykaz wykonanych robót - Załącznik nr 9 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsnr2.bialybor.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach