Przetargi.pl
Termomodernizacja ściany zachodniej Urzędu Miejskiego wraz z remontem 4 pomieszczeń wewnętrznych, częścią korytarza i wymianą dwóch okien

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja ściany zachodniej Urzędu Miejskiego wraz z remontem 4 pomieszczeń wewnętrznych, częścią korytarza i wymianą dwóch okien
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Urzędu Miejskiego w Kożuchowie: - docieplenie ścian zewnętrznych, zachodnich, szczytowych metodą bezspoinową z zastosowaniem styropianu o grubości 14 cm; - zmianę kolorystyki elewacji budynku; - wymiana obróbek blacharskich wzdłuż ścian szczytowych zachodnich; Szczegółowy zakres prac został opisany w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 9 i 9a do niniejszej SIWZ. UWAGA: Pomiędzy projektem budowlanym, a STWiOR występuje różnica co do określenia rodzaju styropianu. Wykonawca jest zobowiązany do skosztorysowania w swojej ofercie styropianu wskazanego w STWiOR. Zakres robót obejmuje także remont 4 pomieszczeń wewnętrznych (biur) budynku Urzędu Miejskiego w Kożuchowie usytuowanych na II piętrze, części korytarza oraz wymianę 2 okien na ścianie wschodniej. Remont pomieszczeń obejmuje: 1) W pokoju nr 19: -rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (14,78m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi; -wykucie ościeżnic z muru (1sztuka); -wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne; -przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku (55,65 m2), 2) W pokoju nr 18: -odbicie tynków wewnętrznych na ścianach (12,75 m2) -dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania (12,75 m2) -wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III (12,75 m2) -przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (57 m2) -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (57,15 m2) -rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (15,40m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi -wykucie z muru ościeżnic stalowych (1 sztuka) -rozebranie ścianek z cegły o grubości ? cegły na zaprawie cementowo-wapiennej -wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne 3) W pokoju nr 17: - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach(12,75 m2) - dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania (12,75 m2) - wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III (12,75 m2) - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (56,5 m2) - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (56,5 m2) - rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (15,19m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi - demontaż okien z PCV (6,65m2) - wykonanie ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12 cm (4,65 m2) wraz z tynkowaniem ręcznym, kategoria III (9,3 m2) -wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne 4) w pokoju nr 16 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (55,65 m2) - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (55,65 m2) - demontaż okien z PCV (6,65m2) - wykonanie ścianek działowych z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12 cm (4,65 m2) wraz z tynkowaniem ręcznym, kategoria III (9,9 m2) - wstawienie ościeżnic drzwiowych 2 krotnie malowanych wraz z skrzydłami drzwiowymi płytowymi wewnętrznymi, wejściowymi fabrycznie wykończone pełne - rozebranie posadzek z wykładzin sztucznych (14,08m2)i położenie nowych bez warstwy izolacyjnej wraz z listwami PCW klejonymi - uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości ? cegły (0,3 m2) 5) Korytarz: - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków , ścian i sufitów (68,75m2) - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności powierzchni tynku (68,75 m2) - uzupełnienie cokolików z płytek terakotowych na zaprawie o wymiarach 15x15cm 6) Okna ściana wschodnia ratusza - wykucie i wstawienie dwóch nowych okien zespolonych o wymiarach 202x182cm -wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko i zamontowanie parapetów wewnętrznych ( wykonanych z PCV) Wymiary okien i dane techniczne zawiera załącznik nr 9d do SIWZ. Okna wizualnie mają odpowiadać fotografii zamieszczonej w załączniku nr 9d. Wykonawca jest zobowiązany do obmiaru okien we własnym zakresie. Wszystkie prace wymienione w punkcie 2.1 należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót stanowiących załącznik nr 9c do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do oszacowania w swojej ofercie innych prac związanych z realizacją tej części zamówienia w szczególności innych prac wykończeniowych lub zabezpieczających. UWAGA: Przedmiar robót będący częścią dokumentacji projektowej jest jedynie dokumentem pomocniczym w wycenie wartości robót. Wykonawca jest zobowiązany do wliczenia w cenę ofertową wszelkich kosztów potrzebnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika) dopuszcza się więc do zastosowania (zaproponowania w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych - nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, 1.600,00zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100 ). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (w osobnej kopercie). 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach