Przetargi.pl
Termomodernizacja oraz przebudowa Komisariatu Policji w Międzyzdrojach przy ul. Kopernika 2

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja oraz przebudowa Komisariatu Policji w Międzyzdrojach przy ul. Kopernika 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją i remontem budynku administracyjnego KP w Międzyzdrojach przy ul. Kopernika 2. 2. Zakres robót wynikający z przedmiarów - szczegółowych kosztorysów nakładczych różni się od zakresu ujętego w projektach i specyfikacjach, co wynika z faktu, iż zadanie zostało podzielone na etapy ze względu na ograniczone środki finansowe. Podstawą do wyceny są przedmiary robót - szczegółowe kosztorysy nakładcze. Zakres prac obejmuje: 1) roboty budowlane -docieplenie elewacji, dachu -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -izolacja ścian piwnic -wykonanie ścianek działowych, nadproży podciągów * -tynki wewnętrzne z pracami wykończeniowymi* 2) Roboty sanitarne -wymiana centralnego ogrzewania -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej -wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej 3) Roboty elektryczne: -wewnętrzna instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjno - ewakuacyjnego i gniazd wtykowych, -wewnętrzne linie zasilające z tablicami rozdzielczymi, -wykonanie układu rozliczeniowo-pomiarowego. -instalacja uziemiająca i odgromowa * - pomieszczenie pierwszego kontaktu i dyżurka, poczekalnia, wc dla osób niepełnosprawnych. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach budowlanych, budowlano wykonawczych, przedmiarach robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna. 4. Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot umowy Zamawiającemu w terminie określonym w umowie. 6. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: konstrukcji budowlanych - co najmniej 1 osoba, instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba,, instalacji sanitarnych - co najmniej 1 osoba, 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarami robót - szczegółowymi kosztorysami nakładczymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 8. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł brutto 2.Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.06.2015r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a.zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8.W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na roboty budowlane i gwarancji na zamontowane urządzenia i użyte materiały
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach