Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Babimost - Zespół Szkół w Babimoście 66-110 Babimost, ul. Żwirki i Wigury 3

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
  • Data zamieszczenia: 2014-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Babimost - Zespół Szkół w Babimoście 66-110 Babimost, ul. Żwirki i Wigury 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Babimoście. Budynek zlokalizowany jest w Babimoście przy ul. Żwirki i Wigury 3. Inwestycja jest realizowana w ramach zadania pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Babimost. W ramach inwestycji wchodzą do wykonania roboty budowlane i instalacyjne w obiekcie budynku Zespołu Szkół w Babimoście przy ul. Żwirki i Wigury 3. Obiekt szkoły jest budynkiem wolnostojącym podpiwniczonym czterokondygnacyjnym, o rozczłonkowanej bryle. Sala gimnastyczna połączona jest z budynkiem głównym łącznikiem. Poszczególne segmenty były sukcesywnie dobudowywane. Budynek, kryty w części blachą trapezową i papą, wykonany jest w technologii tradycyjnej. Ściany są murowane z różnych materiałów takich jak: cegła kratówka, bloczki gazobetonowe, wykończone tynkiem cem.- wap, nakrapianym. Stropodach nad salą gimnastyczna nie jest docieplony, nad budynkiem szkolnym stropodach jest wentylowany ale niedocieplony (płyta stropowa kanałowa bez docieplenia). Podstawowe informacje dotyczące danych kubaturowo - powierzchniowych: Powierzchnia ścian do docieplenia styropianem grubości 15 cm ~3.299,20m2 Powierzchnia ścian do malowania ~ 3.173,80m2 Izolacja p. wilgociowa ścian fundamentowych ~ 475,00m2 Powierzchnia dachu do termoizolacji styropianem ~ 292,00m2 Izolacja stropodachów ~ 30cm granulatu z wełny mineralnej ~1066m 2 Stolarka okienna ~ 580m2 ( powierzchnia okien winna być zweryfikowana przez Wykonawcę. Wymiary stolarki należy przyjąć zgodnie z projektem przy uwzględnieniu wymiarów z natury). W zakres prac wchodzi: ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm, wykonanie ocieplenia części stropodachu styropianem laminowanym papą oraz wykonanie docieplenia stropodachów granulatem z wełny mineralnej warstwą gr. 30 cm, wymiana stolarki okiennej wraz ze zmianą powierzchni części otworów, zamontowanie parapetów okiennych, obróbka otworów okiennych, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana instalacji odgromowej, wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian piwnic, cokół wykończony tynkiem mozaikowym. Elewacja zostanie wykończona tynkiem mineralnym cienkowarstwowym gr. 2mm malowanym farbą silikatową do fasad o parametrach nie niższych niż: gęstość 1,4kg/l, Adhezja:> 0,8Nmm2, stopień połysku: pełny mat, bazy SA, SB, SC, kolorystka - wg wzornika producenta do uzgodnienia z Zamawiającym. Podłoże przed malowaniem należy zagruntować preparatem zgodnym z systemem farby elewacyjnej. Ilość warstw farby elewacyjnej zgodna z wytycznymi producenta, technologia wykonania ściśle wg zaleceń producenta. Podokienniki zewnętrzne należy wykonać z blachy ocynkowanej powlekanej. Opierzenie pod rynną, z blachy ocynkowanej powlekanej. Ślusarka balustrad, krat okiennych, daszków zostanie pomalowana farbami olejnymi. W kalkulacji należy także uwzględnić roboty rozbiórkowe: - rozebranie opasek betonowych przy budynku, wykucie stolarki okiennej wraz z podokiennikami, wykucie ślusarki drzwiowej, rozebranie rynien, rur spustowych i opierzeń, rozebranie balustrad, roboty ziemne związane z wykonaniem izolacji ścian piwnic. Roboty instalacyjne. W zakres inwestycji wchodzi także całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem pomp ciepła. Zaprojektowano układ grzewczy z dwiema pompami ciepła o następujących parametrach: moc grzewcza bez dogrzewaczy pomocniczych 49,1kW i połączeniem z gazowymi kotłami grzewczymi. Układy pomp ciepła zaprojektowano do pracy kaskadowej. Pompy ciepła pobierać będą ciepło z dolnego źródła ciepła i przekazywać je do górnego źródła ciepła, zamieniając przy tym na wodę grzejną o temperaturze +55C. Kolektor gruntowy utworzony zostanie z 16 pionowych pętli po 110 mb każda, stanowił będzie tzw. dolne źródło ciepła. Z uwagi na moc chłodniczą pomp ciepła oraz wymagane przepływy, dobrano kolektor, który utworzy 16 pionowych pętli rur składających się z 2 rur Dn 40 PN 16. Głębokość odwiertów to 110 m oddalonych od siebie co 10 m. Kolektor pionowy wraz z przyłączem należy napełnić roztworem glikolu propylenowego o temperaturze krystalizacji -150C. Sondy pionowe o długości 110 m ( 2 x dn 40 + głowica FF 240 ) umieszczane będą w otworach wierconych. Końce sond zostaną połączone kolektorami rozdzielczymi wykonanymi z rur HDPE 100 dn 40 ze studzienką rozdzielczą z układem równoważącym parametrami, charakteryzującą się jednorodnością materiałową wszystkich hydraulicznych elementów tworzywowych: HDPE-100/HDPE-100RC. Przejścia sekcji kolektora przez ścianę komory (studni), stanowiącej jego obudowę są wykonane metodą polifuzji termicznej. Wszystkie połączenia instalacyjne hydraulicznych elementów tworzywowych wykonane są metodą polifuzji termicznej, ze szczególnym uwzględnieniem zaworów na sekcjach kolektora. Instalacja centralnego ogrzewania: w ramach projektu wymianie ulegnie cała instalacja centralnego ogrzewania - rurarz, grzejniki, zawory. Pozostaną dwa kotły gazowe grzewcze z osprzętem. Instalację wewnętrzną centralnego ogrzewania zaprojektowano z rur ze stali węglowej łączonych poprzez zaprasowywanie o następujących parametrach: Materiał: No 1.0034 - E195 zgodnie z normą europejską EN 10305, Siła rozciągająca (0,2%): min. 320 N/mm2; Współczynnik rozszerzalności liniowej: 11x10/K; Wydłużenie przy zerwaniu (A5): min. 40%; Promień gięcia: min. 3,5 D zewn; Chropowatość: 1x10-2 mm; Uszczelka typu o-ring jest wykonana z EPDM (klauzula KTW, spełnienie wymagań higienicznych zgodnie z nakazem W270 DVGW). Do zaprasowywania należy stosować narzędzia elektrohydrauliczne o zasilaniu sieciowym lub akumulatorowym. W części podpiwniczonej poziome odcinki rur projektuje się układać na szynach montażowych. Projektuje się system montażowy składający się z szyn montażowych montowanych do ściany za pomocą kołków rozporowych. Rury należy układać na szynach montażowych i mocować za pomocą uchwytów stalowych z wkładką gumową. Do łączenia instalacji wykorzystywać złączki fabrycznie wyposażone w uszczelkę typu o-ring wykonaną z EPDM koloru czarnego. Jako elementy grzewcze zastosowano grzejniki stalowe płytowe malowane podkładowo metodą kataforezy; drugie malowanie proszkowe metodą elektrostatyczną (malowanie końcowe na powierzchni grzejnika); polimeryzacja (utwardzanie) naniesionej powłoki farby proszkowej w piecu. Grzejniki należy wyposażyć w głowice termostatyczne z wbudowanym przed nadmiernym skokiem temperatur, zabezpieczeniem przed zamarzaniem 6st C; czasem zamykania 24 minut; skali nastaw od 1 do 5. Grzejniki płytowe montowane przy ścianie ( odległość ?30mm) należy ustawiać poziomo w płaszczyźnie równoległej do powierzchni ściany lub wnęki. Do montażu stosować fabryczne zestawy wsporników. Odległość grzejnika od podłogi i od parapetu powinna wynosić co najmniej 110mm. Grzejniki należy montować w opakowaniach fabrycznych w celu zabezpieczenia grzejnika przed zabrudzeniem. Grzejniki płytowe z podejściem dolnym należy łączyć z instalacją za pomocą podwójnego złącza DN15 o następujących parametrach: korpus zaworu z odpornego na korozję brązu; grzybek zaworu: guma EPDM; sprężyna powrotna: stal nierdzewna; wkładka zaworowa: mosiądz, PPS (polifenylosulfid), grzejniki żeliwne wraz z rurami należy przekazać protokolarnie zarządcy obiektu. Kalkulacja robót instalacyjnych musi zawierać wszystkie koszty związane z wymianą instalacji, montażem pomp ciepła, uruchomieniem instalacji, wykonaniem robót ziemnych, izolacyjnych, geodezyjnych, naprawy, obróbki, wyprawki po przekuciach przez ściany. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie materiałów, urządzeń, towarów itp. - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i towarów równoważnych: - pod względem funkcjonalnym, tj. tak wykonanych, że umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów w trakcie użytkowania, takich jak przy użyciu o parametrach referencyjnych, - o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. tak wykonane, że posiadają równoważne pod względem technicznym - budowę i wyposażenie - jak o podanych parametrach referencyjnych. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy/-ów. Planowany zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiony został w: - projekcie budowlanym robót termoizolacyjnych i instalacyjnych - przedmiarach robót - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych instalacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 70.000,00PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach