Przetargi.pl
Termomodernizacja kompleksu obiektów Zespołu Szkół Morskich w Kołobrzegu przy ul. Arciszewskiego 21

Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3547618 , fax. 094 3547618 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
    pl. Ratuszowy 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3547618, fax. 094 3547618 w. 13
    REGON: 33092728200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja kompleksu obiektów Zespołu Szkół Morskich w Kołobrzegu przy ul. Arciszewskiego 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja kompleksu obiektów Zespołu Szkół Morskich w Kołobrzegu przy ul. Arciszewskiego 21. Zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Projekt Budowlany zatwierdzony Decyzją Starosty Powiatowego w Gryficach nr UAiB.7351-153/2009 z dnia 30 marca - załącznik nr 2 do S.I.W.Z Dokumentacja projektowa, Opisy, Rysunki, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary Robót - załączniki nr 3 do S.I.W.Z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 70.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że zrealizował w ostatnich 5 latach, zamówienia polegające na wykonaniu pełnobranżowych robót budowlanych w placówkach oświatowych lub obiektach użyteczności publicznej, obejmujące swym zakresem, rodzajem, obmiarem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Prace będą wykonywane bez przerywania funkcjonowania szkoły, a te które powodują przerwę w działalności muszą być zaplanowane w godzinach kiedy placówka nie prowadzi działalności i w dni wole od nauki. Prace termomodernizacyjne polegają na: ociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachów, wymianie instalacji c.o i c.wu., przebudowie źródła ciepła łącznie z montażem kolektorów słonecznych, budowie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, przebudowie sieci cieplnych, wymianie stolarki okiennej. Powyższe prace muszą być potwierdzone referencjami. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną w budowie jako kierownik robót (budowy) w branży budowlanej - osoba ta musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę co najmniej 1 000 000 zł. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ.; w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli na formularzu oferty składa Pełnomocnik/Lider Konsorcjum, reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2)Formularz cenowy wartości elementów przedmiotu zamówienia wraz z kosztorysami ofertowymi, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 3)Wykaz pracowników wykonawcy wg wzoru określonego w - załącznik nr 7 do SIWZ. 4)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 5)Wykaz podwykonawców - załącznik nr 9 do SIWZ. 6)Potwierdzenie wykonania wizji lokalnej na miejscu - załącznik nr 10 do SIWZ. 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem, rodzajem, obmiarem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ. 8)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 9)Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10)Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11)Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zgodnie z którym informację składają: a)osoby fizyczne , o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy; b)wszyscy wspólnicy spółek jawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5; c)wszyscy partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 6 ustawy; d)wszyscy komplementariusze spółek komandytowych i spółek komandytowo-akcyjnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 7 ustawy; e)wszyscy urzędujący członkowie organu zarządzającego w przypadku osób prawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 12)Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 13)Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w pkt 5.1.1)b) SIWZ - kierownik robót (budowy). 14)Kopia uprawnień opisanych w pkt 5.1.1)b) SIWZ - kierownika robót (budowy) w branży budowlanej. 15)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na pokrycie wykonania zamówienia nie mniej niż 50 % brutto wartości wynagrodzenia ryczałtowego, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę co najmniej 1 000 000 zł. 17)dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach