Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, pl. Ratuszowy 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3547618 , fax. 094 3547618 w. 13
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
pl. Ratuszowy 1 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3547618, fax. 094 3547618 w. 13
REGON: 33092728200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja kompleksu obiektów Zespołu Szkół Morskich w Kołobrzegu przy ul. Arciszewskiego 21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja kompleksu obiektów Zespołu Szkół Morskich w Kołobrzegu przy ul. Arciszewskiego 21. Zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Projekt Budowlany zatwierdzony Decyzją Starosty Powiatowego w Gryficach nr UAiB.7351-153/2009 z dnia 30 marca - załącznik nr 2 do S.I.W.Z Dokumentacja projektowa, Opisy, Rysunki, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary Robót - załączniki nr 3 do S.I.W.Z - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 70.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że zrealizował w ostatnich 5 latach co najmniej jedno zamówienie (współfinansowane przez NFOŚiGW i WFOŚiGW), polegające na wykonaniu pełnobranżowych robót budowlanych w czynnych placówkach oświatowych lub obiektach użyteczności publicznej, o wartości brutto minimum 4.000.000,00 zł dla całości zamówienia - obejmujące swym zakresem prace termomodernizacyjne polegające na: ociepleniu ścian zewnętrznych o pow. min. 3500m? i stropodachów, wymianie instalacji co i cwu, przebudowie źródła ciepła o mocy min. 0,5MW łącznie z montażem kolektorów słonecznych o pow. czynnej min. 50cm?, budowie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, przebudowie sieci cieplnych, wymianie stolarki okiennej. A1) Powyższe prace muszą być potwierdzone referencjami. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami - zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z óźn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną w budowie jako kierownik robót (budowy) w branży budowlanej - osoba ta musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę co najmniej 2 000 000 zł. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej warunki określone w pkt. 1, 2 i 3 musi spełniać Lider Konsorcjum. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ.; w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli na formularzu oferty składa Pełnomocnik/Lider Konsorcjum, reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2)Formularz cenowy wartości elementów przedmiotu zamówienia wraz z kosztorysami ofertowymi, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 3)Wykaz pracowników wykonawcy wg wzoru określonego w - załącznik nr 7 do SIWZ. 4)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 5)Wykaz podwykonawców - załącznik nr 9 do SIWZ. 6)Potwierdzenie wykonania wizji lokalnej na miejscu - załącznik nr 10 do SIWZ. 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem, rodzajem, obmiarem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ. 8)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 9)Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10)Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11)Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zgodnie z którym informację składają: a)osoby fizyczne , o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy; b)wszyscy wspólnicy spółek jawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5; c)wszyscy partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 6 ustawy; d)wszyscy komplementariusze spółek komandytowych i spółek komandytowo-akcyjnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 7 ustawy; e)wszyscy urzędujący członkowie organu zarządzającego w przypadku osób prawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 12)Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 13)Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w pkt 5.1.1)b) SIWZ - kierownik robót (budowy). 14)Kopia uprawnień opisanych w pkt 5.1.1)b) SIWZ - kierownika robót (budowy) w branży budowlanej. 15)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na pokrycie wykonania zamówienia nie mniej niż 50 % brutto wartości wynagrodzenia ryczałtowego, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę co najmniej 2 000 000 zł. 17)dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe w zakresie robót termomodernizacyjnych potwierdzone referencjami
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25