Przetargi.pl
Termomodernizacja i remont budynku przeznaczonego na działalność społeczno-kulturalną

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-324 Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 4754075, 4754074 , fax. 086 4754075
  • Data zamieszczenia: 2015-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Romantyczna 2 2
    07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 086 4754075, 4754074, fax. 086 4754075
    REGON: 45001844800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i remont budynku przeznaczonego na działalność społeczno-kulturalną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku biblioteki gminnej zlokalizowanej na działce nr ew. 163/7 w obrębie geodezyjnym Szulborze-Koty, gm. Szulborze Wielkie. Planowana inwestycja polegać będzie na wykonaniu następujących robót budowlanych: Roboty zewnętrzne: demontaż instalacji elektrycznej na budynku, rozbiórka istniejących warstw pokrycia dachu z blachy oraz eternitu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, docieplenie dachu wraz ze zmianą pokrycia dachowego na blacho dachówkę, oczyszczenie i naprawa istniejących wypraw tynkarskich zewnętrznych, remont istniejącej stolarki okiennej drewnianej w pom. 0/2,0/3,0/4,0/5, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz części stolarki okiennej, docieplenie budynku styropianem gr. 10cm wraz ze zmianą kolorystyki budynku, docieplenie cokołów styrodurem ekstrudowanym gr. 8cm do poziomu terenu, wraz ze zmianą kolorystyki budynku, montaż nowych parapetów z blachy, oczyszczenie istniejącej balustrady zewnętrznej tarasu oraz konstrukcji zadaszenia, odmalowanie, skucie schodów zewnętrznych na taras oraz murowanie nowych schodów, remont betonowego tarasu wraz z ułożeniem gresu antypoślizgowego, mrozoodpornego, tynkowanie ścian zewnętrznych i cokołów, montaż nowych obróbek blacharskich, rynien PCV 12cm i rur spustowych PCV ?10cm, montaż nowej instalacji odgromowej oraz wcześniej zdemontowanych instalacji elektrycznych. Roboty wewnętrzne: Wykonanie kotłowni na ekogroszek o mocy 25kW , składu opału ( pom. 0/3,0/4 ) oraz instalacji c.o. w budynku: roboty rozbiórkowe: rozbiórka ściany działowej oraz drzwi do pom. kotłowni i składu opału; poszerzenie otworu drzwiowego do składu opału; skucie istniejących płytek ceramicznych na ścianach oraz skucie posadzki terakotowej; wykonanie przebicia w ścianie zewnętrznej pod kanał nawiewny; wykonanie otworu w stropie kotłowni pod komin; wstawienie drzwi o odporności ogniowej EI60 oraz EI30, wykonanie fundamentu pod kocioł grzewczy, wstawienie komina dymowego systemowego, jednociągowy z wentylacją ; wykonanie kanału nawiewnego w ścianie zewnętrznej; wykonanie instalacji c.o.; Ogrzewanie z własnej kotłowni. Budynek projektowany i istniejący ogrzewany będzie przy pomocy pieca na paliwo stałe (ekogroszek) na parterze i poddaszu ciepło rozprowadzane będzie przy pomocy grzejników płytowych- wg projektu c.o. wykonanie posadzek oraz cokołów po obwodzie wys. 10cm z płytek gresowych; przecieranie ścian i sufitów oraz pomalowanie ich dwukrotnie farbami akrylowymi, do wys. 1,6m lamperia w kolorze w/g doboru inwestora. Roboty rozbiórkowe w budynku (parter): rozbiórka warstw podposadzkowych w parterze budynku (usunięcie legarów drewnianych oraz warstw linoleum/terakoty/wykładziny) w pom. 0/6, 0/7, 0/8; rozbiórka posadzki z terakoty w pomieszczeniach 0/3 , 0/4; rozbiórka okładzin ściennych z terakoty w pomieszczeniach 0/3 , 0/4 ; demontaż ościeżnicy; demontaż drzwi oraz ościeży (bez drzwi do pom. strychu); demontaż krat okiennych oraz drzwiowych; demontaż instalacji wod-kan oraz ceramiki łazienkowej ( WC, umywalka, zlewozmywak, kabina prysznicowa ) w pom. 0/3 , 0/4. Roboty remontowe w budynku (parter): przygotowanie podłoża - gruntowanie podłoży i wykonanie warstwy wyrównującej; wykonanie nowych warstw podposadzkowych wraz z dociepleniem w pom. 0/6, 0/7, 0/8; wykonanie nowych posadzek gresowych w pomieszczeniach 0/3 , 0/4, 0/6, 0/7, 0/8; wykonanie cokolików przyściennych o wys. 10cm z płytek gresowych w pomieszczeniach 0/3 , 0/4, 0/6, 0/7, 0/8; wykucie otworu o wym 100x205cm , w ścianie działowej gr. 12cm (pom.0/8 ); wstawienie nowej stolarki drzwiowej na parterze ( montaż drzwi wraz z obróbką ościeży); wykończenie glifów, wymiana parapetów; oczyszczenie ścian oraz sufitów i uzupełnienie ubytków, wyrównanie tynkiem, zagruntowanie; przygotowanie powierzchni do malowania, dwukrotne malowanie tynków farbą akrylową (ściany, sufity) oraz lateksową (lamperie); wymiana kratek wentylacyjnych na nowe; oczyszczenie, odmalowanie krat okiennych i drzwiowych. Roboty remontowe w budynku (piętro ): oczyszczenie ścian oraz wykonanie sufitów z pyt g/k i uzupełnienie ubytków, wyrównanie tynkiem, zagruntowanie; przygotowanie powierzchni do malowania, dwukrotne malowanie tynków farbą akrylową (ściany, sufity) oraz lateksową (lamperie),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).; W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota określona powyżej winna być przelana na konto nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 Bank Spółdzielczy o/Zaręby Kościelne, a Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy stosowne dokumenty dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugszulborze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach