Przetargi.pl
Termomodernizacja dachu pawilonu Stokrotka

Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4491389
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny
    ul. Uzdrowiskowa 54 54
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4491389
    REGON: 00029188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uzdrowisko-goczalkowice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dachu pawilonu Stokrotka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową , przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a obejmujących roboty budowlane szczegółowo wyszczególnione w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 4 siwz, kod CPV: 45000000-7 - roboty budowlane. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty muszą obejmować pełny zakres realizacji zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Złożenie oferty częściowej lub wariantowej spowoduje jej odrzucenie. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia do 60 dni od chwili podpisana umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 2.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.spełnią warunki dodatkowe: a.potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 siwz; b.udokumentują wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty ( np: referencje ) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie i udokumentowanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót związanych z budową, przebudową lub remontem dachu o wartości minimum 200 000 zł. c.posiadają uprawnienia do wykonywania i kierowania robotami budowlanymi. Na powyższą okoliczność Wykonawca złoży stosowne dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w procesie budowy przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawa Budowlanego. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z kserokopią uprawnień i aktualnym na dzień złożenia oferty zaświadczeniem o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego. d.zaoferują nie krótszy niż 30 dni termin płatności za wykonaną robotę budowlaną; e.udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 200 000 złotych ( słownie: dwieścietysięcy złotych). f.udokumentują posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia na kwotę min 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). g. złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 , 2 i 3 ppkt b), e) i f) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 3 ppkt a), c), d) i g) zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2.Szczegółową kalkulację roboczogodziny - zał nr 1 do siwz. 3.Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. 8.Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 200 000 złotych ( słownie: dwieścietysięcy złotych). 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, w tym dokument stwierdzający uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z kserokopią uprawnień i aktualnym na dzień złożenia oferty zaświadczeniem o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego. 10.Oświadczenie, zgodne z treścią punktu 4 rozdziału III siwz. 11.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np: referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie i udokumentowanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót związanych z budową, przebudową lub remontem dachu o wartości minimum 200 000 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych ). 12.Oświadczenie o deklarowanym okresie gwarancji na wykonane roboty budowlane - zał nr 1 siwz. 13. Oświadczenie o deklarowanym terminie płatności za zrealizowanie zamówienia - zał nr 1 siwz. 14.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min 200 000 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych ), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15.Szczegółowy kosztorys ofertowy, uwzględniający wszystkie pozycje wyspecyfikowane w przedmiarze robót, oraz inne dodatkowe elementy związane z realizacją zamówienia w przedmiarze robót nie ujęte, jeżeli w ocenie Wykonawcy są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 16.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 21.Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał nr 1 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www/gozdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach