Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, z siedzibą w Ozorkowie przy ul. Traugutta 1. 2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)docieplenie ścian zewnętrznych budynku, 2)docieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną i łącznikiem oraz budynkiem głównym, 3)remont kominów spalinowych, 4)wymianę obróbek blacharskich, oraz rynien i rur spustowych, 5)wykonanie nowego zadaszenia nad głównym wejściem do budynku, 6)wykonanie włazu na dach budynku szkoły, 7)Wykonanie nowych poziomów i pionów instalacji C.O. Wraz z urządzeniami regulacji instalacji, 8)montaż nowych grzejników płytowych niskopojemnościowych, 9)wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, 10)wykonanie instalacji elektrycznych zasilania i sterowania urządzeń instalacji C.O. 11)Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w 2 etapach: 12)Etap I obejmuje: docieplenie ścian i dachu, 13)Etap II obejmuje: 14)wykonanie zadaszenia nad głównym wejściem do budynku, 15)wykonanie włazu na dach, 16)wykonanie instalacji C.O., 17)wykonanie instalacji elektrycznych zasilania i sterowania urządzeń instalacji C.O. 18)wykonanie instalacji odgromowej. 3.Zamawiający, oprócz warunków określonych w dokumentacji projektowej określa następujące warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone były w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów, umożliwiający prawidłowe ich funkcjonowanie, 2)Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane wykonywane wewnątrz budynku prowadzone były od poniedziałku do piątku po zakończeniu zajęć dydaktycznych - wychowawczych w danym dniu, po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządcą obiektu, w soboty i niedziele ( za wyjątkiem dni świątecznych) w godz. 8-16, 3)Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu wykonywane na zewnątrz budynku prowadzone były od poniedziałku do piątku po zakończeniu zajęć dydaktyczno - wychowawczych w danym dniu, po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządcą obiektu, w soboty i niedziele (za wyjątkiem dni świątecznych) w godz. 8-16, 4)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów, 5)Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizowanych prac budowlanych były każdorazowo uprzątnięte z ciągów komunikacyjnych do godz. 7:00 rano, 6)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 7)Wykonawca, wyłoniony w drodze przetargu, przekaże Zamawiającemu gwarancje producentów, aprobaty techniczne i certyfikaty na materiały wbudowywane w ramach realizacji zamówienia, przed ich wbudowaniem, 8)Zamawiający wymaga, aby najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłożył wymagane przepisami prawa zezwolenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, Nr 88 poz. 587) bądź przedstawił stosowne uzgodnienia z zakresu gospodarki odpadami tj. złożył informację o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania nimi. Zamawiający informuje, że stosowne druki można pobrać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu, 9)prace przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie i bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy) Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt, 10)dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy poprzez wygrodzenie pasa bezpieczeństwa taśmą ostrzegawczą oraz odpowiednim oznakowaniem, 11)od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia, 12)Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia, uwzględniającego podział robót na etapy, ze wskazaniem wartości robót oraz terminów ich wykonania. Przy konstrukcji niniejszego dokumentu Wykonawca winien uwzględnić zasady płatności za wykonanie poszczególnych etapów zamówienia w następującym stosunku: 1)etap I - 63,86 % ceny brutto oferty, 2)etap II - 36,14 % ceny brutto oferty. przedziały czasowe realizacji poszczególnych etapów, prognozowane warunki atmosferyczne oraz warunki techniczne realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia , 13)Przedmiotowy harmonogram rzeczowo - finansowy stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, aktualizację harmonogramu rzeczowo - finansowego, jedynie w przypadku uzasadnionego pisemnego wniosku Wykonawcy złożonego w siedzibie Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed upływem terminów wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego, w zakresie uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego z zastrzeżeniem zmian w zakresie zasad płatności za wykonanie poszczególnych etapów, 14)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia. 15)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozszerzył odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy z Wykonawców jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a)w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie docieplenia ścian i dachów w budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnym budynku mieszkalnym o wartości zamówienia min. 300.000, 00 zł brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji C.O. w budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnym budynku mieszkalnym o wartości zamówienia min. 100.000,00 zł brutto, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, min. 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadają zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500.000, 00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Warunek ten spełni każdy Wykonawca, który przedstawi dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia cywilnego obejmuje, co najmniej datę składania ofert, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży czas obowiązywania polisy na czas trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1.W celu spełnienia warunków określonych w dziale IV. pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu spełnienia warunków określonych w dziale IV. pkt 2 należy przedłożyć: 1)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, adres lokalizacji robót, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 4 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu docieplenia ścian i dachów w budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnym budynku mieszkalnym o wartości zamówienia min. 300.000, 00 zł brutto, oraz 1 roboty budowlanej w zakresie wykonania instalacji C.O. w budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnym budynku mieszkalnym, o wartości zamówienia min. 100.000, 00 zł brutto, 2)dokumenty (referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia robót na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane, 3)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. załącznika Nr 5 do SIWZ, wymagane dysponowanie osobami: a)które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Wymagane sporządzenie i załączenie do oferty następujących dokumentów: 1)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, 2)oświadczenia osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (wskazanej w wykazie) o podjęciu się obowiązków kierownika budowy - wg załącznika nr 6 do SIWZ, 3)dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane osób wymienionych w wykazie, 4)aktualnego dokumentu potwierdzające przynależność osób wymienionych w wykazie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.W celu spełnienia warunku określonego w dziale V pkt 3 należy przedłożyć polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000 zł na jedno zdarzenie i wszystkie zdarzenia. Warunek ten spełni każdy Wykonawca, który przedstawi dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia cywilnego obejmuje, co najmniej datę składania ofert, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży czas obowiązywania polisy na czas trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 4.W celu spełnienia warunków określonych w dziale V. pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 5 i 6 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach