Przetargi.pl
Utworzenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jednostką Samorządu Terytorialnego Miasta Bełchatów współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. T. Kościuszki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7335198
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa
    ul. T. Kościuszki 1 1
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 7335198
    REGON: 00123283000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jednostką Samorządu Terytorialnego Miasta Bełchatów współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utworzenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jednostką Samorządu Terytorialnego Miasta Bełchatów współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 768.951,64 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), w sposób i w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wdrożył w sposób należyty, potwierdzony dokumentami - co najmniej 2 gminne/miejskie/powiatowe/wojewódzkie systemy informacji przestrzennej oparte na hurtowniach danych oraz serwerach mapowych, w mieście porównywalnym pod względem wielkości z miastem Bełchatów tj. posiadającym więcej niż 60 000 mieszkańców, obsługujące procedury administracyjne w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia tj. obsługujące następujące procedury: o Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz tworzenie rejestrów tych decyzji, o Wprowadzanie wniosków/uwag do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i tworzenie ich rejestrów, o Wydawanie wyrysów i wypisów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wydawanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, o Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia. Przez kompleksową obsługę należy rozumieć funkcjonalność zapewniającą rejestrowanie wniosków/pism, wszczynanie spraw, zakładanie teczek/rejestrów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, wykonywanie stosownych dekretacji przez komórki organizacyjne oraz inspektorów (workflow), generowanie pism z danymi spraw na podstawie szablonów, przechowywanie wielu pism w danej sprawie oraz połączenie z systemem GIS zapewniające jako minimum uzyskiwanie danych nt właścicieli działek i budynków ewidencyjnych oraz samoczynne tworzenie obiektów decyzji na warstwach mapy bez konieczności przeglądania obrazu mapy i operowania na nim (tj. przez wykorzystanie opisowych danych o numerach działek). Wykaz wdrożonych systemów zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ Tabela 1, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wdrożenie. b) W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wdrożył co najmniej 2 miejskie Geoportale oparte na technologii WebGIS posiadające funkcjonalność i cechy zbliżone do określonych w zamówieniu tj. przynajmniej: - Geoportal dostępny poprzez przeglądarkę popularną WWW w środowisku interfejsu wyświetlania mapy opartego na stronach HTML; - Użytkowanie geoportalu nie nakłada na użytkownika konieczności pobierania i instalacji dodatkowego oprogramowania np. ActiveX, środowiska JRE; - Geoportal ma możliwość prezentacji danych GIS wektorowych i rastrowych, zdjęć, opisów tekstowych; - Opcje zbliżania i oddalania mapy w tym poprzez wprowadzenie skali, suwak, możliwość zbliżenia do zaznaczonego prostokąta, - Opcja przesuwania mapy, - Wyszukiwanie obiektów z użyciem list wyboru, - Włączanie/wyłączanie warstw poprzez legendę lub listę warstw, - Drukowanie z użyciem przygotowanego szablonu, - Konfigurowalna lista profili, - Prezentowanie szczegółowych opisów obiektów w postaci okien-formularzy wywoływanych po kliknięciu w obiekt, - Pomiar odległości i/lub powierzchni na mapie, - Wyszukiwanie najkrótszych tras pomiędzy punktami o ustalonym adresie. Wykaz wdrożonych Geoportali (wraz ze wskazaniem adresu internetowego, pod którym geoportal jest dostępny), zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ Tabela Nr 2, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wdrożenie). c) W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wdrożył, co najmniej 1 system obsługi metadanych, posiadający funkcjonalności i spełniający następujące kryteria: - zapewnia zgodność z postanowieniami Dyrektywy INSPIRE oraz Rozporządzeniem Komisji Nr 1205/2008 z dnia 3.12.2008 w sprawie dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie metadanych, - posiada pełną obsługę krajowego profilu metadanych w zakresie geoinformacji opracowanego przez GUGiK, - spełnia wymagania norm ISO 19115, 19119, 19139, - obsługuje profil INSPIRE w pełni zgodny z Zasadami Wdrażania INSPIRE (INSPIRE Metadata Implementing Rules), - posiada funkcje dziedziczenia i hierarchii metadanych, - posiada pełną obsługę języka polskiego, - posiada funkcje walidacji metadanych zgodnie z ISO 19139, - umożliwia bezpośrednie powiązanie metadanych z danymi przestrzennymi, - umożliwia automatyczną publikację metadanych w katalogu metadanych, - umożliwia podgląd metadanych za pośrednictwem interfejsu WWW, - umożliwia zapis dokumentów metadanych do zdalnego repozytorium umieszczonego na serwerze, - umożliwia nadanie ograniczeń dostępu dla użytkowników do poszczególnych dokumentów metadanych. Wykaz opisujący wdrożony system zawiera Załącznik 4 do SIWZ Tabela 3, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte jego wdrożenie. UWAGA: Ze względu na specyfikę rozwiązań GIS/SIT, przy weryfikacji powyższych warunków podmiotowych Zamawiający nie będzie uwzględniał zadań typu: tworzenie i aktualizacja map geodezyjnych, map katastralnych, zakładanie i modernizacja ewidencji gruntów, budynków, lokali. d) Dysponują: - minimum dwoma specjalistami w zakresie administrowania bazami danych, którzy brali udział w realizacji min. dwóch projektów związanych z administrowaniem bazami, z opisem doświadczenia w tym zakresie, - minimum dwoma specjalistami ds.GIS/SIT z opisem doświadczenia w zakresie budowy i obsługi baz danych, interfejsów wejścia/wyjścia opartych na WWW oraz wdrażania systemów informatycznych związanych z wykorzystaniem danych przestrzennych. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Udzielą gwarancji minimalnej 24 miesiące, licząc od daty obioru końcowego: - oświadczenie na formularzu ofertowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z powyższym opisem); - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem, 3. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres usług, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, 4. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach