Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2015-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej zagłębionej w gruncie ściany od strony ulicy Zwycięstwa, 2) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych (powyżej poziomu gruntu), 3) wykonanie docieplenia stropodachów przybudówek, IV piętra od strony skweru Doncaster, klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy, 4) wymianę stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zewnętrznej stolarki drzwiowej - stolarka okienna wyposażona w nawietrzaki higrosterowane o łącznej wydajności dla każdego pomieszczenia 60m3/h, nawietrzaki montowane w najwyższej części okna, 5) wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, 6) przebudowę stref wejściowych do budynku od strony ulicy Zwycięstwa i skweru Doncaster, 7) usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej w oparciu o warunki techniczne wydane przez Tauron Dystrybucja S.A. oraz wymagania Zamawiającego, 8) roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania, w tym: a) malowanie pomieszczeń po wykonanych robotach termomodernizacyjnych, b) wykonanie iluminacji obiektu, c) wykonanie powłoki przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej na dachu w części wysokiej budynku Urzędu, d) wykonanie i montaż pochwytów stalowych malowanych proszkowo (średnica ? 65 mm o łącznej długości około 8,5 m) w klatce schodowej prowadzącej z holu głównego na kondygnacji parteru do sali 130 na kondygnacji I piętra (Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary z natury, wzór wykonania i kolorystyka jak istniejący pochwyt w tej samej klatce schodowej), e) wykonanie i montaż okleiny matowej (folii samoprzylepnej) okien w pomieszczeniu 003 na kondygnacji parteru (łączna powierzchnia do oklejenia około 4 m2) wg wzoru podanego w załączniku nr 15 do umowy. Przed wykonaniem i montażem Wykonawca jest zobowiązany przedstawić proponowany wzór okleiny do akceptacji Zamawiającego, f) zdemontowanie tablicy pamiątkowej z elewacji budynku Urzędu i jej przekazanie Zamawiającemu. 9) Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po termomodernizacji. Szczegółowy zakres prac określony jest opisem przedmiotu zamówienia opracowanym przez Zamawiającego oraz dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót, opracowanymi przez BUD SERWIS RDK Sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą w Gliwicach przy ulicy Lutyckiej 6, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 120 000,00 (sto dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach