Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bobolicach

Urząd Miejski w Bobolicach ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 34 58 401 , fax. 094 34 58 420
  • Data zamieszczenia: 2010-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bobolicach
    ul. Ratuszowa 1 1
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 34 58 401, fax. 094 34 58 420
    REGON: 00052772400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Bobolicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Urzędu Miejskiego w Bobolicach, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i jej załącznikami. Inwestycja zlokalizowana jest w Bobolicach, przy ul. Ratuszowej 1, województwo zachodniopomorskie, działka nr 180/2 i 140 obręb ewidencyjny nr 3. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a)wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych i ścian przylegających do gruntu, b)roboty elektryczne, c)wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (wejście główne) i wewnętrznej (wiatrołap), d)usprawnienie systemu grzewczego, e)wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne, f)przedłożenie Zamawiającemu świadectwa energetycznego budynku po wykonaniu przedmiotu zamówienia oraz geodezji powykonawczej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) SIWZ, b) Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwaga: Wszystkie zapisy w SIWZ i załącznikach dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). 4.Dodatkowe uwagi: a)Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do realizacji zamówienia. b)Przedmiot zamówienia objęty będzie 5-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia bezusterkowym protokołem końcowym odbioru robót. c)Przed złożeniem oferty wskazane jest, żeby Wykonawcy odbyli wizję lokalną. d)Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego. e)W przypadku użycia w wymienionych w punkcie 3 załącznikach nazw własnych materiałów, technologii itp. należy je traktować jako wzorcowe; materiały nie mogą, co do wszystkich parametrów technicznych być gorsze niż wymienione w SIWZ i projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Muszą również spełnić inne wymogi stawiane w SIWZ m.in. w zakresie okresu gwarancji. f)W obiekcie, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia w okresie realizacji umowy będzie wykonywać swoje statusowe zadania i funkcje Urząd Miejski w Bobolicach. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania wykonywania umowy w sposób nie utrudniający jego funkcjonowanie. Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu żadnych dodatkowych zapłat. g)Wszystkie materiały oraz urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.03.2010 r. do godziny 11 : 00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BBS w Darłowie Oddział w Bobolicach nr: 49856610130200202020010003 dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE NA TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W BOBOLICACH. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę (godzinę minutę) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie - opisanej /wadium - przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku Urzędu Miejskiego w Bobolicach./załączając ją do oferty lub składając bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice w dni powszednie w terminie do dnia 19.03.2010 r. do godz. 11:00 w pok. nr 12 - sekretariat. 6.Wadium w formie gwarancji powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust. 4a). 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 15.W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 16.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.bip.bobolice.pl w dziale Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach