Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie. 2. Zakres robót stanowiących przedmiot umowy obejmuje: a. ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów budynków A, B, C, b. wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynkach A, C, D. 3. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania opisany jest szczegółowo przez dokumentację projektową stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy: a. Załącznik 1.1 - Projekt budowlany ocieplenia budynków A, B, C, D wraz z kolorystyką oraz wykazem stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany, b. Załącznik 1.2 - Projekt wykonawczy detali do projektu budowlanego ocieplenia budynków A, B, C, D wraz z kolorystyką oraz wykazem stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany, c. Załącznik 1.3 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. ST-A., d. Załącznik 1.4 - Projekt wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku A + C (szkoła podstawowa + przedszkole), e. Załącznik 1.5 - Projekt wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku D (nauczanie początkowe), f. Załącznik 1.6 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. ST-S, g. Załącznik 1.7 - Przedmiar robót. Część I. Ocieplenie budynków A, B, C, h. Załącznik 1.8 - Przedmiar robót. Część II. Ocieplenie budynków A, B, C, i. Załącznik 1.9 - Przedmiar robót. Część III. Wymiana instalacji c.o. w budynkach A i C, j. Załącznik 1.10 - Przedmiar robót. Część IV. Wymiana instalacji c.o. w budynku D, k. Załącznik 1.11 - Korekta do projektu termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 314 ul. Porajów 3 - Warszawa Białołęka (wykonana przez inż. elektr. Józefa Słomkowskiego), l. Załącznik 1.12 - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4. W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i demontażowych oraz wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane dotyczące wykonaniu wymiany instalacji c. o. zostały wykonane w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy i zakończone nie później niż 02.10.2009 r. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. Dokumentacja może zostać udostępniona do wglądu w siedzibie Zamawiającego- w Wydziale Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197 w Warszawie, pok. 239, wejście C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium 75 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), 2. dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w zakresie instalacji centralnego ogrzewania do pełnienia funkcji kierownika budowy i osoba ta jest członkiem odpowiedniej izby zawodowej, 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł, 4. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) przynajmniej 2 zamówienia o wartości netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za datę wykonania zamówienia uznaje się datę końcowego odbioru robót. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznane zostaną roboty z następujących grup (wg. CPV): 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45400000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45262120-8 Wznoszenie rusztowań 45321000-3 Ocieplenie ścian 45261400-8 Izolowanie dachu 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45261320-3 Kładzenie rynien 45317000-2 Instalacje odgromowe 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 39715210-2 Urządzenie centralnego ogrzewania 42131110-0 Zawory do grzejników centralnego ogrzewania 44600000-6 Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki: centralnego ogrzewania i grzewcze
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1), zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Ogłoszenia, 4. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Ogłoszenia, 5. uprawnienia budowlane osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, 6. aktualne zaświadczenie, że osoba, o której mowa w punkcie 5 jest członkiem właściwej izby zawodowej, 7. aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o wartości netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości netto (bez podatku VAT), daty i miejsca wykonania wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone wraz z wnioskiem wg. formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o dokumenty wymienione w punkcie II, złożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. IV. Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do składania ofert wykonawców niewykluczonych z postępowania. Przy ocenianiu będą brane pod uwagę następujące warunki: 1. kryterium: liczba zrealizowanych zamówień; istotność kryterium 100 % V. Sposób oceny. 1. Kryterium -liczba zrealizowanych zamówień. Punkty liczone będą ze wzoru: LZ=LZBA:LZNAJ * WLZ gdzie: LZ - liczba punktów w ocenianym kryterium LZBA - liczba zrealizowanych zamówień przez wykonawcę, LZNAJ - największa liczba zrealizowanych zamówień przez wykonawcę spośród ocenianych wykonawców, WLZ - waga kryterium -liczba zrealizowanych zamówień [%]. Wykonawca, który uzyska największą liczbę punktów uznany zostanie za spełniającego w najwyższym stopniu warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawcy sklasyfikowani na pozycji 10 i dalszej otrzymają tą samą liczbę punktów, Zamawiający zakwalifikuje tego z pośród nich, który w załączonym wykazie wykaże się większą łączną wartością netto wykonanych robót spełniających warunek kryterium. VI. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że spełnią następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c. ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę-Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do wniosku; d. wniosek oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Wykonawca - Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny z zaznaczeniem Wykonawcy - Pełnomocnika; e. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, podpisują w swoim imieniu wszyscy Wykonawcy (w tym Wykonawca - Pełnomocnik) składający wniosek wspólny. Każdy Wykonawca składa oświadczenie na odrębnym formularzu. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. VII. Forma składanych dokumentów. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Dokumenty przekazane faksem muszą być potwierdzone pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. Wszelką korespondencję kierowaną przez wykonawców do zamawiającego należy opatrzyć numerem sprawy: UD-II-WZP-AMO-3401-29-1-09/PO-b. 1. Wniosek musi spełniać następujące wymogi: a. musi być złożony na piśmie, napisany na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub piórem, b. formularz wniosku i wszystkie oświadczenia, wykazy, załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy z podaniem imienia i nazwiska osoby podpisującej, c. wszelkie poprawki, zmiany ( również przy użyciu korektora) muszą być parafowane przez Wykonawcę, d. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) niewymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. e. dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. f. zaleca się, aby wszystkie karty wniosku były ponumerowane i spięte, g. zaleca się, aby podpisy i parafy wykonywane atramentem w kolorze niebieskim. 2. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania wymiany instalacji c.o.
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach