Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 52/II w Tychach, przy ul. Bibliotecznej 13-15.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 032 2273145
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Filaretów 31 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145
    REGON: 27117635800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 52/II w Tychach, przy ul. Bibliotecznej 13-15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, który stanowi załącznik do SIWZ, robót budowlanych w zakresie termomodernizacji (ocieplenia) ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą o pow. ok. 1 126 m2 budynku przy ul. Bibliotecznej 13-15, wraz z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących. Zakres robót obejmuje m.in.: - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, - wymianę obróbek blacharskich, - wymianę rynien i rur spustowych, - wymianę stolarki okiennej, - uzupełnienie tynków na elewacji, - roboty malarskie, - montaż daszków nad wejściami do klatek, - montaż nowych krat okiennych, - wywóz i utylizację gruzu, - roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót w lp. od 1.1÷1.18 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; w lp. od 2.1÷2.3 - kładzenie rynien; w lp. od 3.1 - uszczelnianie dachu (obróbki blacharskie); w lp. od 4.1÷4.8 - wznoszenie rusztowań; w lp. od 5.1÷5.10 - tynkowanie (docieplenia ścian); w lp. od 6.1÷6.3 - instalowanie okien; w lp. od 7.1÷7.8 - roboty malarskie. - Przedmiar robót, projekt budowlany oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych - na czas związania ofertą).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust.1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz spełniają warunki udziału określone w SIWZ. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. I.1.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem wykonanie w jednym budynku ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekko-mokrej, w zaproponowanym systemie, o powierzchni wykonanego ocieplenia nie mniejszej niż 563,00 m2 wraz z wymianą stolarki okiennej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 178 000,00 zł (brutto). (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 2. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. I.1.3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót), b) co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych, zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 3. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. I.1.4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę min. 350 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 350 000,00 zł. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie według zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz.1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik wykonawców, w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) 1.1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy - Pzp.): 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania w którym należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem wykonanie w jednym budynku ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekko-mokrej, w zaproponowanym systemie, o powierzchni wykonanego ocieplenia nie mniejszej niż 563,00 m2 wraz z wymianą stolarki okiennej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 178 000,00 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 1.2. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy - Pzp.): 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przy realizacji robót dotyczących ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W wykazie należy wskazać, że Wykonawca dysponuje: a) osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót); b) co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie; Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 2) Do wykazu należy załączyć następujące oświadczenia: a) oświadczenie, że co najmniej jedna osoba, które będzie uczestniczyć przy realizacji robót dotyczących ocieplenia ścian zewnętrznych posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; b) oświadczenie, że co najmniej 3 osoby zostały przeszkolone w zakresie zaproponowanej technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych; Zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy - Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.3. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22. ust.1 pkt. 4) ustawy - Pzp.) a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 350 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 350 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt. 1.4 dotyczącej tych podmiotów. 1.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy - Pzp., należy załączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik wykonawców, w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Pzp.; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 1.4, p.pkt. 2) ÷ 4) muszą być złożone przez każdy podmiot). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach