Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11 - Etap I

Miejski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. 3 Maja 91a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 278 08 02 , fax. 32 278 08 02
  • Data zamieszczenia: 2015-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury
    ul. 3 Maja 91a 91a
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 278 08 02, fax. 32 278 08 02
    REGON: 27745504200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11 - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11. Zakres robót (etapu I) obejmuje między innymi wykonanie nw. robót: A. nie objętych dokumentacją projektową: Wykonanie tymczasowego przyłącza instalacji elektrycznej dla celów budowy (wraz ze złożeniem wniosku o warunki techniczne tymczasowego przyłączenia) lub inny sposób zaopatrzenia placu budowy w energię elektryczną. B. objętych dokumentacją projektową: Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego do zewnętrznej szafki ZK; Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z zabudową układu wodomierzowego; Wyprowadzenie rury kanalizacyjnej sanitarnej na odległość min. 0,50 m od ściany zewnętrznej budynku; Docieplenie ścian zewnętrznych (od wewnątrz) wraz z wyprawami tynkarskimi i malowaniem ścian; Wymianę stolarki okiennej na drewnianą, a w części budynku - o odporności ogniowej EI30; Wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej (stolarka drewniana), a w części budynku - o odporności ogniowej EI30; Izolację pionową, zewnętrzną ścian fundamentowych i przyziemia budynku; Izolację poziomą (metodą iniekcji) ścian fundamentowych od strony wewnętrznej budynku; Wymianę warstw posadzki betonowej z ociepleniem, wykonaniem kanałów technologicznych i ułożeniem posadzki z płytek ceramicznych; Ocieplenie dachu z przełożeniem pokrycia z dachówki betonowej (z wykorzystaniem zdemontowanej dachówki do min. 80%); Wymianę niektórych elementów konstrukcji dachu (krokwie, murłaty, kontrłaty i łaty, odeskowanie sufitu), z możliwością ponownego wykorzystania łat i kontr łat; Impregnacja przeciw owadom i przeciwpożarowa drewnianych elementów dachu i stropu Sali; Wymianę odeskowania sufitu z malowaniem farbami do klasy odporności nierozprzestrzeniającej ognia (w skrócie NRO); Oczyszczenie i malowanie farbami nierozprzestrzeniającymi ognia (w skrócie NRO) elementów stalowych (ściagów) wewnętrznych; Wymianę instalacji c.o., w tym ogrzewanie podłogowe w części budynku; Budowę węzła cieplnego o mocy 82 kW wraz z odbiorem urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego (w skrócie UDT); Wykonanie instalacji podposadzkowych (wod-kan, inst. hydrantowa, instal. elektryczne) z próbami szczelności i pomiarami; Wykonanie podtynkowych instalacji elektrycznych (gniazd i oświetlenia) i niskoprądowych z gniazdami do zabudowy urządzeń i wybranymi 8-ma punktami świetlnymi, (oprawy typu C wg dokumentacji projektowej); Wymianę rynien i rur spustowych; Wykonanie instalacji odgromowej. Zakres prac i czynności Wykonawcy obejmuje również: a.Wytyczenie (przyłączy wod-kan i elektrycznego) wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą z naniesieniem na mapy w Zasobie geodezyjnym w UM w Zabrzu; b.uzgodnienie i ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego; c.zlecenie i ponoszenie kosztów nadzorów właścicieli sieci zewnętrznych przewidzianych do wykonania lub odkrytych podczas wykopów; d.ponoszenie opłat za energię elektryczną dla potrzeb budowy, za energię cieplną (w przypadku zawarcia umowy o tymczasowe ogrzewanie obiektu) oraz za wodę do celów budowy po wykonaniu przyłącza i zamontowaniu wodomierza; e.inne opłaty wynikające z realizowanych robót (np. UDT). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa pn. Termomodernizacja budynku Małej Sali w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 11 - Etap I. Wymagany okres gwarancji - nie mniej niż 5 lat. Zakres robót nie obejmuje: montażu docelowego oświetlenia (oprawy, z wyjątkiem opraw typu C) oraz oprzyrządowania (np. głośniki, reflektory, punkt sterowania oświetleniem, itp.); instalacji wentylacji (zabudowa centrali wentylacyjnej). 3.Rozwiązania równoważne: Ilekroć w specyfikacji, umowie, dokumentacji projektowej, i innych załącznikach, jest mowa o: produkcie, materiale czy systemie typu lub np.; należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji umowie, dokumentacji projektowej, i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, dokumentacji projektowej i innych załącznikach. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, wykonawca złoży Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ (model) oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w poniższej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy. W przypadku powoływania się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne wymaganiom opisywanym w przywołanych normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, w tym dokumenty równoważne. Nie złożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w dokumentacji przez projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN, (słownie : trzydzieści tysięcy złotych 00/100 zł), zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. do 28.10.2015r. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski O/Gliwice 92 1050 1298 1000 0024 1018 8037. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Kultury, ul. 3 Maja 91a, 41-800 Zabrze. 6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ ubezpieczeniowe: 1)zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 P.z.p., 2)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji,3)wskazanie sumy gwarancyjnej,4)wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego: Miejski Ośrodek Kultury ul. 3 Maja 91a, 41-800 Zabrze; 5)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji (ubezpieczyciela); 6)określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/ poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.): 1)zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust.5 P.z.p., 2)wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia,3)dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,4)kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany,5)określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.art.pl (wybrać: O NAS,następnie PRZETARGI/OGŁOSZENIA lub po prawej PRZETARGI/OGŁOSZENIA)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach