Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku laboratoryjnego wraz z odzyskiem ciepła z budynku wysokiego Wydziału Nauk o Ziemi w Sosnowcu - etap końcowy inwestycji (TERMOLAB)

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2011-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku laboratoryjnego wraz z odzyskiem ciepła z budynku wysokiego Wydziału Nauk o Ziemi w Sosnowcu - etap końcowy inwestycji (TERMOLAB)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Termomodernizacja budynku laboratorium wraz z odzyskiem ciepła z budynku wysokiego Wydziału Nauk o Ziemi w Sosnowcu - etap końcowy inwestycji (TERMOLAB) Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPSL. 05.03.00-00-123/10-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii Nr projektu - 892 (Za wyjątkiem Działania 1.2. Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP; Poddziałania 3.1.1. Infrastruktura zaplecza turystycznegoprzedsiębiorstwa; Poddziałania 3.2.1. Infrastruktura okołoturystyczna przedsiębiorstwa).
    1. Projekt TERMOLAB jest przedsięwzięciem termomodernizacyjnym zespołu budynków Wydziału Nauk o Ziemi, będącym końcowym etapem całego kompleksu połączonych ze sobą budynków. Pracami termomodernizacyjnymi objęte zostaną następujące elementy:
    1) wymiana elewacji w budynku laboratorium i przewiązce wraz z ociepleniem,
    2) wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem na budynku laboratorium i w przewiązce,
    3) wymiana wentylacji mechanicznej z wykonaniem instalacji glikolowego odzysku ciepła w budynku wysokim,
    4) roboty elektryczne wraz z AKPiA dla wentylacji mechanicznej i glikolowego odzysku ciepła oraz podłączenie do wspólnego istniejącego BMS,
    5) modernizacja węzła cieplnego.
    2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
    1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2A do SIWZ,
    2) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2B do SIWZ,
    3) projekt wykonawczy - architektura - załącznik nr 2C do SIWZ,
    4) projekt wykonawczy - konstrukcja - załącznik nr 2D do SIWZ,
    5) projekt budowlano-wykonawczy - instalacja wentylacji mechanicznej - zał. nr 2E do SIWZ,
    6) projekt budowlano -wykonawczy -automatyka - załącznik nr 2F do SIWZ,
    7) projekt budowlano-wykonawczy - węzeł ciepło-chłodniczy - załącznik nr 2G do SIWZ,
    8) projekt budowlany - załącznik nr 2H do SIWZ,
    9) przedmiar robót - wentylacja mechaniczna z glikolowym odzyskiem ciepła - załącznik nr 2I do SIWZ,
    10) przedmiar robót - modernizacja węzła cieplnego - załącznik nr 2J do SIWZ,
    11) przedmiar robót - AKPiA i automatyka wraz z instalacjami elektrycznymi - załącznik nr 2K do SIWZ,
    12) przedmiar robót termomodernizacji elewacji TERMOLAB- załącznik nr 2L do SIWZ.
    3. Okres gwarancji i warunki serwisu
    1) wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 miesięcy,
    2) wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały, urządzenia, armaturę - nie mniej niż 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta,
    3) Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia gwarancji do 31.07.2012r. na wszystkie elementy już istniejącej instalacji, w które będzie ingerował w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
    280.000,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy 00/100 zł )
    - przelewem na rachunek Zamawiającego lub
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    - w gwarancjach bankowych lub
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
    2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:
    Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, Nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
    3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    3.1. nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy:
    a) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
    1) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
    3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy),
    3.2. zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).
    3.3. gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
    Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach