Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznym nr 18 im.I.J. Paderewskiego przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie

Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 18 im. I. J. Paderewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 03-913 Warszawa, ul. Angorska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 617-57-24 , fax. 0-22 6163712
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 18 im. I. J. Paderewskiego
    ul. Angorska 2 2
    03-913 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 617-57-24, fax. 0-22 6163712
    REGON: 01602494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim18.srv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznym nr 18 im.I.J. Paderewskiego przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Ocieplenie ścian zewnętrznych,wraz z robotami towarzyszącymi. - Modernizacja instalacji co z rozszerzeniem o instalację ct / dla potrzeb wentylacji/ - Wymiana instalacji odgromowej / w ograniczonym zakresie/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 30 000,00 zł słownie : trzydzieści tysięcy zł; w jednej z form podanych w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w Części VIII pkt.1 i formie określonej w Części VII SIWZ. A. Formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; B. Parafowany wzór umowy, jako akceptacja jej treści i warunków wg. załącznika nr 3 do SIWZ C. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, a w szczególności zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią integralną część dokumentacji projektowej. D. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu; do SIWZ: 1. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda : a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencj działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający żąda : a/ wykazu : - 2 robót dotyczących termomodernizacji budynków w czynnych obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż po 800 000 zł brutto każda; - 2 robót dotyczących wykonania instalacji centralnego ogrzewania w technice rurociągów spawanych w placówkach oświatowych / wtym 1 w czynnej placówce oświatowej/ o wartości nie mniejszej niż po 300 000 zł. brutto każda; wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót , miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego, / wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ/. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie / np. referencje lub inne dokumenty/ b/ wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynnośći - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi udokumentować / wskazać w załączniku nr 5/ iż dysponuje min.: - 4 ekipami monterskimi w tym 2 spawaczami hydraulicznymi z aktualnymi książeczkami spawacza, 4 monterami ze świadectwem kwalifikacji montera oraz 2 pomocnikami instalacyjnymi; - 2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej z uprawnieniami dozoru i eksploatacji; - 9 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności budowlanej w tym 1 ekipą malarską / 3 osoby/. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu przed podpisaniem umowy do dokumentów potwierdzających, że wykonawca dysponuje pracownikami - takich jak umowy zlecenie, umowy o dzieło, potwierdzenie z ZUS o liczbie zatrudnionych pracowników itp. c/ uprawnień budowlanych bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców , uprawnienia budowlane musi posiadać tylko 1 kierownik budowy dla danej specjalności. d/ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a/ polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Warunkiem zawarcia umowy będzie posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej / lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej/ od odpowiedzialności cywilnej / deliktowej i kontraktowej / od prowadzonej działalności gospodarczej na cały czas trwania robót. Suma ubezpieczenia gwarancyjnego ogółem w wysokości min.1 000 000 zł. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda: a/ oświadczenia o treści określonej w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ b/ aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; c/ aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosku; d/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zkresie okreokreślonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert; e/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku; f/ potwierdzenia wniesienia wadium. E. Harmonogram robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim18.srv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach