Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku garażowo-biurowego Komendy Powiatowej PSP w Międzyrzeczu, w ramach realizacji projektu dofinansowanego ze środków NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS-Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rokitniańska 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 742 66 30 , fax. 95 742 66 31
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Rokitniańska 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 742 66 30, fax. 95 742 66 31
    REGON: 21046700800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz-miedzyrzecz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku garażowo-biurowego Komendy Powiatowej PSP w Międzyrzeczu, w ramach realizacji projektu dofinansowanego ze środków NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS-Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1)OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Termomodernizacja budynku garażowo - biurowego Komendy Powiatowej PSP w Międzyrzeczu, w ramach realizacji projektu dofinansowanego ze środków NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku garażowo- biurowego Komendy Powiatowej PSP w Międzyrzeczu,w ramach realizacji projektu dofinansowanego ze środków NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. Zakres prac określa dokumentacja projektowa, są to m.in.: dobudowanie ścianek wewnętrznych, usunięcie nieszczelności stropodachu, uszczelnienie pokrycia dachowego przy kominach wentylacyjnych, montaż pompy ciepła wspomagającej istniejący kocioł gazowy zasilanej z wymiennika gruntowego pionowego, montaż systemu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z rekuperacją ciepła, w skład której wchodzą cztery układy wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z funkcją odzysku ciepła i ogrzania powietrza wraz z centralami wentylacyjnymi oraz układem automatyki central. Szczegóły określa dokumentacja projektowa. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7; 45260000-7; 45261000-4; 45300000-0; 45330000-9; 45331000-6; 45311000-0 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych /wadium/ na rachunek zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku wykonawcy. 2. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych. Szczegółowe warunki wnoszenia wadium zawiera Rozdział 9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz-miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach