Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Łosiewice i Gwizdały w Gminie Łochów w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łochów

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6437800 , fax. 25 6437880
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 25 6437800, fax. 25 6437880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Łosiewice i Gwizdały w Gminie Łochów w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łochów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Łochów. Zamówienie składa się z 2 części i obejmuje: Część 1: Termomodernizację budynku oświatowego w Łosiewicach, Część 2: Termomodernizację budynku oświatowego w Gwizdałach, 2. Szczegółowy zakres prac termomodernizacji budynków użyteczności publicznej dla poszczególnych części zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Dokumentacja techniczna na którą składa się: - w częściach 1 i 2 Dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowy zawarta w załączniku 10/1 dla części 1 postępowania, 10/2 dla części 2 postępowania. 3. Przedmiar robót zawarty w załączniku nr 11/1 dla części 1 postępowania, 11/2 dla części 2 postępowania, ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz załączoną dokumentacją techniczną. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego. 6. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 7. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 8. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych oraz ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 9. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizytacji miejsca realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w poszczególnych częściach niniejszego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach