Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Luzino. Przedsięwzięcie dotyczy obiektów oświatowych takich jak: 1)Budynki Szkoły Podstawowej im. Lecha Bądkowskiego w Luzinie przy: a)ulicy Szkolnej 13 b)ulicy Ofiar Stutthofu 13 i 13A 2)Budynek Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kębłowie przy ul. Wiejskiej 49. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części postępowania: Część nr 1 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Lecha Bądkowskiego w Luzinie przy ulicy Szkolnej 13 Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej (w przedmiotowej części postępowania), obejmuje w szczególności: 1)Wymianę instalacji c.o. 2)Ocieplenie ścian zewnętrznych 3)Docieplenie stropodachu budynku 4)Wymianę luksferów i okna na witryny okienne wraz z wymianą drzwi zewnętrznych 5)Inne prace ogólno-budowlane, tymczasowe i towarzyszące oraz roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Część nr 2 - Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej im. Lecha Bądkowskiego w Luzinie przy ulicy Ofiar Stutthofu 13 i 13A Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej (w przedmiotowej części postępowania), obejmuje w szczególności: Budynek przy ulicy Ofiar Stutthofu 13: 1)Wymianę instalacji gazowej i c.o. 2)Ocieplenie dachu 3)Wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych 4)Inne prace ogólno-budowlane, tymczasowe i towarzyszące oraz roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Budynek przy ulicy Ofiar Stutthofu 13A: 1)Wymianę instalacji gazowej i c.o. 2)Ocieplenie ścian zewnętrznych 3)Ocieplenie dachu i stropodachu 4)Wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych 5)Inne prace ogólno-budowlane, tymczasowe i towarzyszące oraz roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Część nr 3 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kębłowie przy ulicy Wiejskiej 49 Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej (w przedmiotowej części postępowania), obejmuje w szczególności: 1)Wymianę instalacji c.o. 2)Wymianę źródła ciepła (kotłownia, instalacja solarna) 3)Ocieplenie ścian zewnętrznych 4)Docieplenie stropodachu 5)Wymianę stolarki okiennej i drzwi 6)Inne prace ogólno-budowlane, tymczasowe i towarzyszące oraz roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia w Części 3, obejmuje również, między innymi, roboty budowlane polegające na instalacji układu solarnego, który winien składać się z dwóch kompletów, po sześć paneli każdy, na bazie płaskich kolektorów słonecznych o układzie meandrycznym, harfowym lub podwójnej harfy, przewodów czynnika grzewczego we wnętrzu kolektora wspomagających przygotowanie ciepłej wody użytkowej (c.w.u.). Wykonanie technologicznego układu instalacji solarnej wspomagającej podgrzewanie wody dla potrzeb ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) w przedmiotowej szkole podstawowej składa się z: 1)Paneli solarnych kolektorów słonecznych płaskich, 2)Wymiennika cieplnego (zasobnika), z możliwością podłączenia grzałki elektrycznej, 3)Grupy solarnej (układu pompowego), 4)Sterownika solarnego, 5)Naczyń wzbiorczych, 6)Oprzyrządowania instalacji (armatura zabezpieczająca i regulująca pracą układu solarnego), 7)Przewodów rurowych, 8)Wpięcia do instalacji elektrycznej układu technologicznego systemu, 9)Wpięcia wykonanego układu grzewczego w istniejącą instalację c.w.u., 10)Wykonanie przyłączenia wymiennika ciepła do istniejącego źródła ciepła. 11)Montażu instalacji zalanej glikolem propylenowym o punkcie krzepnięcia nie wyższym niż - 35 stopni C. W ramach zadania należy wykonać prace tymczasowe i towarzyszące, m.in.: 1)Montaż i demontaż rusztowań, 2)Wyznaczenie trasy przebiegu przewodów grzewczych na obiekcie od miejsca posadowienia kolektorów solarnych (dach, ściana) do wpięcia w istniejącą instalację c.w.u. użytkownika, 3)Zamocowanie konstrukcji wspornikowych - ze stali nierdzewnej i aluminiowych stelaży kolektorów w taki sposób aby uzyskać kąt najbardziej zbliżony do 45 stopni, 4)Zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcji wspierających narażonych na korozję, 5)Naprawę pokrycia dachowego i innych elementów dachu w miejscu objętym pracami montażowymi, w przypadku uszkodzenia podczas prac montażowych. 6)Wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych. 7)Zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych, oraz doprowadzenie do stanu pierwotnego tych miejsc, szczególnie przejść przez pokrywy dachowe. 8)Przygotowanie podłoża (miejsca pod posadowienie zasobnika), 9)Prace monterskie związane z układaniem przewodów, montażem osprzętu, urządzeń technologicznych, armatury regulującej, odcinającej, sterującej z uwzględnieniem instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi pracy instalacji solarnej, 10)Próby szczelności, rozruch instalacji i regulacja, prace wykończeniowe po przeprowadzonych robotach, 11)Pozostałe prace niezbędne do uznania przedmiotu zamówienia za wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone. Należy zastosować kolektory słoneczne posiadające: 1)Aktualny europejski certyfikat na znak SOLAR KEYMARK nadany przez jednostkę certyfikującą potwierdzający zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami podanymi w dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz ze sprawozdaniem z badań wydanych przez niezależną jednostkę badawczą lub 2)Aktualne zaświadczenie/certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzającą zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami podanymi w dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz ze sprawozdaniem z badań wydane przez niezależną jednostkę badawczą. Uwaga: Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym (dotyczy każdej części postępowania)! Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji Technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji Technicznej. Dopisuje się wyraz lub równoważny do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w Dokumentacji Technicznej. Wszystkie zapisy SIWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji Technicznej. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach, zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) Część nr 1 postępowania - 13.700,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy siedemset zł). 2) Część nr 2 postępowania - 8.800,00 zł (słownie: osiem tysięcy osiemset zł). 3)Część nr 3 postępowania - 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł). Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)W gwarancjach bankowych 4)W gwarancjach ubezpieczeniowych 5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Luzino, który jest organem wykonawczym Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Krokowej O/Luzino Nr 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 z dopiskiem: WADIUM - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY LUZINO - część nr. Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do składanej oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie lub kancelarii Urzędu Gminy przy ul. Ofiar Stutthofu 11. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w kancelarii Urzędu Gminy przy ul. Ofiar Stutthofu 11. 7.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta, poręczyciela. 8.Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach