Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków dydaktycznych Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Witnicy

Powiat Gorzowski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7330400 , fax. 095 7330401
  • Data zamieszczenia: 2014-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7330400, fax. 095 7330401
    REGON: 21046691900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków dydaktycznych Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Witnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót pn.: Termomodernizacja budynków dydaktycznych Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Witnicy w ramach projektu Termomodernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lipkach Wielkich i budynków dydaktycznych Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Witnicy Zadanie obejmuje: Termomodernizację obejmującą budynki A, B i C w tym: - prace rozbiórkowe (w tym: skucie tynków ze ścian zewnętrznych i częściowo wewnętrznych, demontaż m.in.: rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, parapetów, stolarki okiennej, kratek wentylacyjnych, odpowietrzeń kanalizacji), - prace związane z częściową wymianą okien (wymiana starych drewnianych okien na nowe PCV) i drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - prace związane z dociepleniem ścian i dachu wejścia do budynku A wraz z wykonaniem konstrukcji pochylni i zamontowaniem balustrady oraz wykończeniem podestów i schodów, - prace związane z dociepleniem ścian zewnętrznych (metodą lekką mokrą, płyty styropianu wykończone tynkiem silikonowym i akrylowym), - prace związane z dociepleniem ścian cokołowych i fundamentowych metodą lekką mokrą z użyciem polistyrenu ekstrudowanego, wykończenie cokołów płytkami elewacyjnymi lub tynkiem kamyczkowym, - prace związane z dociepleniem dachu (docieplenie dachu poprzez wdmuchiwanie włókna celulozowego lub styropianu granulowanego w przestrzeń wentylowaną stropodachu) wraz z tynkowaniem i malowaniem kominów, wykonaniem obróbek blacharskich, montażem orynnowania, wyprowadzeniem odpowietrzeń kanalizacji sanitarnej, montaż instalacji odgromowej. Prace związane z branżą sanitarną - modernizacja kotłowni, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania poprzez wykonanie instalacji z izolowanych termicznie rur stalowych, za pomocą otulin izolacyjnych łączonych w systemie zaciskowym. Montaż odbiorników ciepła -energooszczędne grzejniki płytowe z przepływem szeregowym. Grzejniki należy wyposażyć w głowice termostatyczne, - instalacja zasilania kurtyny powietrznej i nagrzewnic central wentylacyjnych, - instalacja wentylacji mechanicznej - instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach klas komputerowych i serwerowni, - montaż wewnętrznej instalacji gazowej wykonana z rur stalowych bez szwu łączonych przez spawanie, - instalacja kolektorów słonecznych obejmuje montaż 6 kolektorów słonecznych, które będą współpracować z instalacja grzania wody użytkowej poprzez podgrzewacz pojemnościowy dwuwężownicowy 500l istniejący, - modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej, - wymiana instalacji kanalizacji deszczowej. Prace związane z branżą elektryczną - wymiana tablic rozdzielczych, - wymiana linii zasilających do wszystkich tablic rozdzielczych, - montaż instalacji oświetlenia ogólnego części pomieszczeń i oświetlenia ewakuacyjnego na klatkach schodowych bud. A, - instalacja siły, sterowania i sygnalizacji, grzejnictwa oraz gniazd wtyczkowych, ogólnych w zakresie niezbędnym dla instalacji c.o. oraz wentylacji, - instalacja ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych i uziemiających, - instalacja piorunochronna. Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych - w związku z prowadzonymi robotami remontowymi pomieszczeń sanitarnych przewiduje się ich dodatkowe doposażenie. Inne roboty zewnętrzne - wykonanie opaski wokół budynku kostką brukową, - wykonanie nawierzchni przy wejściu głównym z kostki brukowej, - wykonanie nawierzchni drogi pożarowej z kostki brukowej. Projekt zawiera informacje dla Wykonawcy dotyczące przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Uwaga! - Wykonawca podczas prowadzenia prac budowlanych zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Zamawiającym i wyznaczoną przez Zamawiającego osobą placówki. - Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym wykonaniem zadania. - Wykonawca przed rozpoczęciem prac budowlanych zobowiązany będzie do wygrodzenia stabilnym ogrodzeniem ciągu komunikacyjnego do wejścia. Zalecenia dla oferenta Wykonawca powinien wykonać wyceny wartości przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia i przedmiaru będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączony przedmiar robót ma charakter informacyjny nie jest obligatoryjny dla Wykonawcy i może być traktowany tylko jako pomocniczy do przygotowania oferty cenowej. Oznacza to, że Wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie na własną odpowiedzialność i ryzyko, Zaleca się aby przed przystąpieniem do określenia wartości przedmiotu zamówienia Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, w celu uniknięcia nieprawidłowości w wycenie robót, Wykonawca we własnym zakresie i samodzielnie uwzględnia w cenie ofertowej elementy niezbędne do wykonania robót, a nie pozostające trwale po zakończeniu budowy. Całość robót należy wykonać zgodnie z projektem, opisem przedmiotu zamówienia, decyzją o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów (jest to warunek odbioru robót). Zamawiający informuje, że budynek w którym prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem czynnym. W związku z powyższym Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć budynek i osoby przed dodatkowymi zagrożeniami. UWAGA! Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 36a, ust. 2, pkt 1) Ustawy Pzp obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia na roboty budowlane tj.: Wykonawca musi samodzielnie wykonać prace termomodernizacyjne. Prace termomodernizacyjne są najistotniejszą i najszerszą częścią przedmiotowego zamówienia, na którą Zamawiający otrzymał dofinansowanie. Wobec powyższego Zamawiający nie dopuszcza by prace termomodernizacyjne zlecić Podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu zakończenia zadania przez Wykonawcę. Zadanie realizowane przy dofinansowaniu ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, w ramach Priorytetu III - Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działania 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. W przypadku utraty przez Zamawiającego dofinansowania na skutek niewykonania zadania przez Wykonawcę w określonym terminie, Wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia całej kwoty dofinansowania utraconego przez Zamawiającego wraz z odsetkami liczonymi jak dla zaległości podatkowych oraz innymi kosztami poniesionymi przez Zamawiającego wynikającymi z utraty dofinansowania. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty załączone do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga płaty wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zadania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach