Przetargi.pl
Termomodernizacja 2 budynków należących do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Młyńska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8424001 , fax. 059 8426092
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Młyńska 2 2
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8424001, fax. 059 8426092
    REGON: 77098318200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja 2 budynków należących do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja 2 budynków należących do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące budynki 1) Kompleks budynków KM PSP, położonych przy ul. Młyńskiej 2A w Słupsku - budynek Ośrodka Szkolenia PSP - zadanie obejmuje wykonanie następujących robót a) roboty branży budowlanej - ocieplenie stropodachu styropapą o wsp. l = 0,040 W/mK i o grubości 18 cm, plus prace towarzyszące, - ocieplenie ścian zewnętrznych łącznie z salą gimnastyczną styropianem o wsp. l = 0,040 W/mK i o grubości 14 cm, - ocieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną pianką poliuretanową o wsp. l = 0,023 W/mK i o grubości 11 cm, plus prace towarzyszące, - likwidację luksferów 1 szt. -3 m2, - montaż okna o U=1,5 W/m2K wyposażonego w nawiewnik, - wymianę drzwi zewnętrznych i bram garażowych U=2,0W/m2K, b) roboty branży sanitarnej - montaż kompletnego układu kolektorów słonecznych na potrzeby c.w.u. - 14 szt. o pow. czynnej absorbera min. 2,0 m2, montaż 3 zasobników o poj. 700 l każdy, orurowanie instalacji, niezbędne instalacje elektryczne, podłączenie do istniejącej instalacji wodnej, - modernizację systemu grzewczego: wymianę grzejników fawierów w pomieszczeniach garaży i warsztatów z nową instalacją ok. 15 grzejników, montaż przewodów zasilających, izolacji termicznej, wymianę instalacji ogrzewania rurowego i fawierów w sali gimnastycznej - ok. 30 szt. grzejników, montaż przewodów, izolacji termicznej, 2) Budynek KM PSP położonego przy ul. Młyńska 2 w Słupsku -budynek Komendy Miejskiej PSP a) zadanie obejmuje wykonanie następujących robót branży budowlanej: - ocieplenie dachu matami z wełny mineralnej o wsp. l = 0,035 W/mK i o grubości 15 cm, z obudową z płyty karton-gips na ruszcie metalowym z pokryciem folią PE, - ocieplenie ściany poniżej gruntu styropianem o wsp. l = 0,038 W/mK i o grubości 13 cm, z izolacją środkiem bitumicznym i zastosowaniem folii kubełkowej, - ocieplenie ściany zewnętrznej facjaty wełną mineralną o wsp. l = 0,040 W/mK i o grubości 14 cm, na ruszcie metalowym z obudową z płyty karton-gips, - ocieplenie cokołu styropianem o wsp. l = 0,040 W/mK i o grubości 12 cm, z pracami wykańczającymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonaniu i odbioru robót budowlanych -STWiORB, stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. 4. Wykonanie robót objętych zamówieniem powinno zapewnić redukcję emisji o 229 Mg CO2/rok, co znacząco wpłynie na redukcję emisji trwałych zanieczyszczeń toksycznych poprzez obniżenie zużycia energii ciepła w obiektach w wyniku działań opartych na modernizacji wewnętrznej instalacji co, prac termomodernizacyjnych oraz montażu instalacji kolektorów słonecznych. Realizacja inwestycji przyczyni się do ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla, zmniejszenia zapotrzebowania na energię cieplną, zmniejszenia zapotrzebowania na energię elektryczną oraz zmniejszenia zużycia energii pierwotnej. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 6. Wykonawca wykona rzeczowe zadanie z własnych materiałów, zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej, warunkami określonymi w pozwoleniach na budowę, z zachowaniem terminów oraz należytej staranności. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, z uwzględnieniem celu określonego w pkt 3.4. SIWZ. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia, z uwzględnieniem celu określonego w pkt. 3.4. SIWZ. 9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 1.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: f) pieniądzu; g) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, h) gwarancjach bankowych, i) gwarancjach ubezpieczeniowych, j) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 11 1140 2118 0000 2179 9000 1005, z adnotacją: Wadium: Termomodernizacja 2 budynków należących do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 3.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach