Przetargi.pl
Szkoła Podstawowa nr 32 ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła Podstawowa nr 32 ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pomocnicze kody CPV opisujące przedmiot zamówienia: kod CPV: 45.10.00.00-8 - nazwa: Przygotowanie terenu pod budowę kod CPV: 45.11.00.00-1 - nazwa: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne kod CPV: 45.11.20.00-5 - nazwa: Roboty w zakresie usuwania gleby kod CPV: 45.20.00.00-9 - nazwa: Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej kod CPV: 45.22.00.00-5 - nazwa: Roboty inżynieryjne i budowlane kod CPV: 45.23.00.00-8 - nazwa: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu kod CPV: 45.31.43.00-4 - nazwa: Instalowanie infrastruktury okablowania kod CPV: 45.31.57.00-5 - nazwa: Instalowanie stacji rozdzielczych kod CPV: 45.31.23.11-0 - nazwa: Montaż instalacji piorunochronnej kod CPV: 45311200-2 - nazwa: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych kod CPV: 45.31.51.00-9 - nazwa: Instalacyjne roboty elektrotechniczne kod CPV: 45.11.27.20-8 - nazwa: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych kod CPV: 45.31.61.00-6 - nazwa: Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego kod CPV: 45.23.13.00-8 - nazwa: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków kod CPV: 45.23.24.00-6 - nazwa: Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych. I - przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą Szkoła Podstawowa nr 32, ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane (zgodne z opisem zawartym w dokumentacji technicznej): a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym wycinka 12 szt drzew wraz z karczowaniem korzeni i uporządkowaniem terenu. b) karczowanie pni i korzeni wcześniej usuniętych drzew i krzewów z uporządkowaniem terenu, c) przebudowa boisk i budowa urządzeń lekkoatletycznych: - boisko wielofunkcyjne (hokej na trawie; piłka nożna; piłka ręczna) - nawierzchnia sztuczna trawa. Wymiary 46 x 30m, - boisko do siatkówki - nawierzchnia poliuretanowa. Wymiary 18x 9m + strefa bezpieczna, - boisko do koszykówki - nawierzchnia poliuretanowa. Wymiary 28m x 15m + strefa bezpieczna, - bieżnia prosta 4 torowa - nawierzchnia poliuretanowa. Długość 60m, - bieżnia do skoku w dal - nawierzchnia poliuretanowa zakończona zeskokiem wraz ze skrzynią, - dostawa wyposażenia sportowego boisk: słupki, bramki, kosze, siatki zgodnie z projektem d) oświetlenie boisk i terenu, e) ogrodzenie boiska trawiastego piłkochwytem o wysokości 4m, f) chodniki, g) mała architektura: ławeczki, kosze na śmieci, h) rekultywacja terenów zielonych wokół boisk (trawa z rolki), i) nasadzenie 12 drzew na działkach miejskich wskazanych przez inwestora, j) awaryjne odwodnienie - kanalizacja deszczowa. Wycinka i nasadzenia zastępcze: Na wycinkę przedmiotowych drzew Zamawiający uzyskał decyzję zezwalającą na wycinkę drzew WOŚ.613.00114.2014 z dnia 16.07.2014r. wraz z decyzją zamienną WOŚ.613.00077.2015 z dnia 30.06.2015r. Biorąc powyższe pod uwagę Wykonawca składający swoją ofertę musi uwzględnić wypełnienie wymagań, które zostały ujęte w decyzji oraz w decyzji zamiennej na wycinkę w terminach wskazanych w decyzji oraz wymaganiach dokumentacji projektowej i Zamawiającego tj.: a) wycinkę 12 drzew zgodnie z decyzją WOŚ.613.00114.2014 z dnia 16.07.2014r. wraz z decyzją zamienną WOŚ.613.00077.2015 z dnia 30.06.2015r. b) w przypadku wykonywania wycinki w okresie od 1 marca do 15 października w okresie ochronny miejsc lęgowych ptaków Wykonawca jest zobowiązany: - przed rozpoczęciem prac do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu opinii ornitologicznej sporządzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby, - do zapewnienia na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego, - do uzyskania - w przypadku wystąpienia miejsc lęgowych ptaków - odpowiedniej zgody na odstępstwo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska od przepisów zawartych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody - t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1651 z późn. zm. (decyzji derogacyjnej), - do prowadzenia prac pod nadzorem ornitologicznym. c) karczowanie pni i korzeni wcześniej usuniętych drzew i krzewów z uporządkowaniem terenu, d) wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z decyzją WOŚ.613.00114.2014 z dnia 16.07.2014r. wraz z decyzją zamienną WOŚ.613.00077.2015 z dnia 30.06.2015r. w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego e) przygotowanie zgłoszenia wykonania nasadzeń do organu który wydał decyzję WOŚ.613.00114.2014 z dnia 16.07.2014r. oraz decyzją zamienną WOŚ.613.00077.2015 z dnia 30.06.2015r. na min. 10 dni przed terminem wskazanym w w/w decyzji f) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych w celu utrzymania żywotności nasadzonych drzew w okresie min. 3 lat od daty dokonania odbioru końcowego całości prac związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. Prace w zakresie wycinki, nasadzeń i ich pielęgnacji należy wykonać zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM nr 20 do SIWZ Wytyczne wykonania wycinki, nasadzeń i ich pielęgnacji. II - dokumenty opisujące przedmiot zamówienia Szczegółowy zakres prac został ujęty w: 1. Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 698/2015 z dnia 25.05.2015r. 2. Decyzji zezwalająca na wycinkę WOŚ.613.00114.2014 z dnia 16.07.2014r. wraz z decyzją zamienną WOŚ.613.00077.2015 z dnia 30.06.2015r. 3. Dokumentacji projektowej i STWiORB sporządzonych przez firmę BUD SERWIS Deka spółka jawna: a) Opinia geotechniczna [OT] - określająca warunki gruntowo-wodne płytkiego podłoża gruntowego na terenie boisk Szkoły Podstawowej nr 32 w Gliwicach przy ul. Wrzosowej 14. b) Projekt budowlany [PB] - przebudowy boisk i budowy urządzeń lekkoatletycznych, chodników, oświetlenia i elementów małej architektury pod nazwą Szkoła Podstawowa nr 32, ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych - dokumentacja projektowa, c) Projekt wykonawczy [PW] - Szkoła Podstawowa nr 32, ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych - dokumentacja projektowa. d) Projekt wykonawczy [PW] - przebudowy boisk i budowy urządzeń lekkoatletycznych, chodników, oświetlenia i elementów małej architektury pod nazwą Szkoła Podstawowa nr 32, ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych - kanalizacja deszczowa. e) Projekt wykonawczy [PW] - Szkoła Podstawowa nr 32, ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych Projekt instalacji oświetlenia zewnętrznego. f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, opracowane przez biuro Jednostkę Projektową BUD SERWIS Deka spółka jawna, 44-100 Gliwice, ul. Lutycka 6 pok. 111 i BUD SERWIS RDK spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa 44-100 Gliwice ul. Lutycka 6 pok. 111. g) Przedmiar - instalacja elektryczna oświetlenia boisk Szkoły Podstawowej nr 32. h) Przedmiar robót - Szkoła Podstawowa nr 32 ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych - dokumentacja projektowa. i) Przedmiar robót nr 2/SR/15 - Przebudowa boisk i budowa urządzeń lekkoatletycznych, chodników, oświetlenia i elementów małej architektury pod nazwą: Szkoła Podstawowa nr 32 ul. Wrzosowa 14 - modernizacja boisk szkolnych - kanalizacja deszczowa - odwodnienie boisk. Uwaga: 1. Przedstawione w dokumentach opisujące przedmiot zamówienia wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady umowy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) a zwłaszcza art. 29 do 31. 2. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnych wymaganych uzgodnień. 3. Dla przedmiotowych robót zostały wydane decyzje o pozwoleniu na ich realizację. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w w/w decyzjach tj. w decyzji zezwalającej na wycinkę WOŚ.613.00114.2014 z dnia 16.07.2014r. wraz z decyzją zamienną WOŚ.613.00077.2015 z dnia 30.06.2015r. i decyzji o pozwoleniu na budowę nr 698/2015 z dnia 25.05.2015r. III - Informacje dodatkowe: Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: a) dokumenty nawierzchni poliuretanowej: - Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej. - Atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni. - Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego. - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. - Deklaracja zgodności, potwierdzona przez producenta nawierzchni. b) dokumenty trawy syntetycznej: - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1: 2014-02- wersja angielska, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni. - Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. IV. Inne wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. 2. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 3. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego. 4. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 5. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SIWZ - ZAŁĄCZNIK NR 16. 6. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego - w roli Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranym inspektorem nadzoru inwestorskiego. 7. Dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dofinansowanie do Programu Rozwoju Bazy Sportowej. W przypadku pozytywnej weryfikacji i przyznaniu środków Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań jak dla zadań dofinansowanych w tym do wykonania i umieszczenia tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki http://www.msport.gov.pl/dokumenty-do-pobrania-dis. (Załącznik Nr 7 - Wytyczne dotyczące obowiązków informacyjnych (tablica informacyjna)).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzedu Miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach