Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Nr zamówienia: ZP/PN/SZP/27/2012.

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno-Zdrój, ul. Szczawieńska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 64 80 400 , fax. 074 64 80 417
  • Data zamieszczenia: 2012-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szczawieńska 2 2
    58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 64 80 400, fax. 074 64 80 417
    REGON: 89000475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.darr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Nr zamówienia: ZP/PN/SZP/27/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie budynków należących do Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą ekonomicznie (na podstawie kryterium ceny oraz innych kryteriów opisanych w dalszej części SIWZ). Zamówienie zostanie udzielone w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1: Ochrona osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Promocji Gospodarczej przy ul. Wysockiego 10, 58-300 Wałbrzych; Zadanie nr 2: Ochrona osób i mienia na terenie Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie -Zdroju przy ul. Szczawieńskiej 2, 58-310 Szczawno- Zdrój. Opis wspólny dla obydwóch części zamówienia: a) wykonanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynkach i całej posesji obejmującej również miejsca parkingowe Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju (CBiR) oraz Regionalnego Centrum Promocji Gospodarczej (RCPG) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku CBiR oraz RCPG jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach; b) stała ochrona fizyczna wspomagana będzie nielimitowanymi przyjazdami grupy interwencyjnej na wezwanie alarmowe. Czas reakcji grupy interwencyjnej: przyjazd na obiekt od momentu wezwania do 15 minut. c) Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie; d) Zamawiający zapewni pracownikom Wykonawcy dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia; e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów (służby), do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; Zamawiający wymaga założenia i bieżącego prowadzenia przez Wykonawcę tzw. Książki Wejść i Wyjść w celu stałego monitorowania osób przebywających w budynkach podlegających ochronie poza godzinami pracy. f) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy; g) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; h) Wykonawca zamontuje na swój koszt system bezprzewodowego wzywania grupy interwencyjnej (system antynapadu) na portierni (miejsce posterunku) i wyposaży swoich pracowników oraz 3 pracowników DARR SA w piloty wzywające grupę interwencyjną (3 szt.). Posterunek będzie zlokalizowany na parterze budynku. i) Grupa interwencyjna oprócz nielimitowanych przyjazdów na wezwanie w razie podejrzenia zagrożenia będzie przyjeżdżać na obiekt i dokonywać sprawdzenia stanu bezpieczeństwa: - w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. Od 19:00 do 7:00 - trzykrotnie - w soboty, niedziele i dni świąteczne - trzykrotnie w ciągu doby W odstępach czasowych ustalonych w planie ochrony. Plan ochrony zostanie opracowany przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy na podstawie wytycznych planu ochrony przekazanych Wykonawcy w dniu podpisania umowy. j) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w telefon komórkowy umożliwiający łączność Zamawiającego i Wykonawcy z pracownikami ochrony na obiekcie. Sposób ochrony i zadania pracowników ochrony: - opis wspólny dla obydwóch części zamówienia: Wykonawca będzie prowadził przy pomocy swojego personelu bezpośrednią ochronę fizyczną przewidzianą w art. 3 ust. 1 i 2 ustawy o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Z 1997 r. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) - polegającej na zapewnieniu stałej ochrony fizycznej przez pracownika ochrony na jednym posterunku całodobowym, wspomaganego wzywaną w przypadku zagrożenia Grupę Interwencyjną. Pracownicy ochrony w godzinach wieczorno- nocnych kontrolowani będą przez Dyspozytora i Grupę Interwencyjną Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony mienia nieruchomego i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed zniszczeniem, uszkodzeniem i kradzieżą, a w szczególności do: a) kontroli dokumentów uprawniających do wstępu, wjazdu i przebywania na ochranianym obiekcie osób i wwożonego/wywożonego mienia, b) ochrony mienia nieruchomego i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed zniszczeniem, uszkodzeniem i kradzieżą, c) sprawdzanie stanu wskazanych zamknięć, zabezpieczeń i plomb, d) sprawdzania prawidłowości zamknięć drzwi i okien chronionych obiektów, po opuszczeniu ich przez pracowników zamawiającego, e) informowania zamawiającego o stanie technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń (dotyczy to w szczególności zamków, ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż, itp.), f) przestrzegania szczegółowych zasad odpowiedzialności za powierzone ochronie mienie, g) przestrzegania szczegółowych wymagań dotyczących ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową związanych z wykonywaniem umowy, h) bieżącego szkolenia pracowników ochrony. oraz i) przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa osobistego pracowników w czasie wykonywania obowiązków służbowych na terenie chronionego obiektu, j) podejmowanie akcji ratowniczych w przypadku wystąpienia awarii technicznych lub innych zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, oraz informowanie o powyższych zdarzeniach i potencjalnych zagrożeniach stosownych osób i służb, k) sprawowanie nadzoru nad właściwym ruchem osobowym, l) sprawowanie nadzoru nad właściwym ruchem samochodowym, m) udzielanie wszelkiej pomocy pracownikom obiektu w każdej sytuacji wymagającej interwencji agenta ochrony, n) wykonywanie wszelkich poleceń Zamawiającego mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa w ochranianym obiekcie, o) prowadzenie ewidencji ruchu osób w obiekcie wg wewnętrznych regulaminów Zamawiającego, p) prowadzenie ewidencji korzystania z będących pod opieką kart dostępu oraz kluczy do pomieszczeń obiektu, q) monitorowanie obiektu z wykorzystaniem posiadanego przez Zamawiającego systemu kamer (tylko w przypadku części 2) Wykonawca stosownie do art. 20 ustawy o ochronie osób i mienia wyposaży pracowników realizujących zamówienie w mundury służbowe, identyfikatory i oznaki pracowników ochrony umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikacje podmiotu ich zatrudniającego. Ponadto Wykonawca wyposaży pracowników w niezbędny sprzęt oraz środki łączności umożliwiające kontakt z Dyspozytorem oraz Grupą Interwencyjną Wykonawcy. Pełen zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ oraz jej załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - dla części I zamówienia 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). - dla części I zamówienia 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku Wykonawcy składającego oferty częściowe na obydwa zadania - jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000, 00 zł. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank DnB NORD Polska S.A. o/ Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 4045 0600 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W tytule wpłaty należy wpisać numer postępowania: ZP/PN/SZP/27/2012 oraz część zamówienia na którą wykonawca składa ofertę (np.: ZP/PN/SZP/27/2012_część I lub ZP/PN/SZP/27/2012_część I I II etc.). Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza wpłacania wadium w formie pieniężnej gotówką do kasy Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Staż Wykonawcy na rynku usług ochroniarskich
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.darr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach