Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław

Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 51-612 Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 7334060, 3548162 , fax. 0-71 3154318
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
    Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 35
    51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 7334060, 3548162, fax. 0-71 3154318
    REGON: 02056088700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfika Przedmiotu Zamówienia oraz Projekt Umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł. Zamawiający będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 5%
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: -a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -b) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1997 r. o ochronie osób i mienia, -c) posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, -d) posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. -2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: -a) dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. -b) wykonali lub wykonują z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, polegającą na świadczeniu usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. -3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: -a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. -4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: Spełnia albo Nie spełnia poszczególne warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; - 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - 3) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1997 r. o ochronie osób i mienia; - 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Spełnieniem warunku będzie wykazanie dysponowaniem co najmniej 2 osobami posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. Do niniejszego wykazu należy załączyć potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie licencji dla wszystkich osób wskazanych w wykazie. Zaleca się sporządzić przedmiotowy wykaz wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; - 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - 8) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych usług ochrony osób i mienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej usługi, polegającą na świadczeniu usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykaz zaleca się wykonać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, opinie itp.) wystawione przez Zleceniodawce; - 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach