Przetargi.pl
Świadczenie usługi - ochronę obiektu, osób, mienia Sądu Rejonowego w Lubinie

Sąd Rejonowy w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Wrocławska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 847-01-00 , fax. 0-76 847-02-11
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lubinie
    ul. Wrocławska 3 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 847-01-00, fax. 0-76 847-02-11
    REGON: 00032522200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi - ochronę obiektu, osób, mienia Sądu Rejonowego w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia Sądu w okresie od 01.10.2014r. do 30.09.2015r., Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) ochrona fizyczna osób i mienia, tj.: podczas funkcjonowania pracy Sądu w poniedziałki w godzinach od 7.30 do 18.00, od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 świadczona przez 3 (trzech) pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z treścią ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. nr 145, poz. 1221). Godziny rozpoczęcia oraz zakończenia urzędowania sądu mogą ulec zmianie; b) w pozostałych dniach i godzinach - ochrona świadczona przez 1 ( jednego) pracownika wykonującego zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, c) pracownicy wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego i środki łączności radiowej wewnątrz obiektu oraz zewnętrznej do dyspozytora zewnętrznej grupy interwencyjnej , 2. Zakres obowiązków pracowników ochrony: a) obsługa stanowiska monitoringu wizyjnego 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w ciągu roku oraz załączenie systemu alarmowego, b) patrolowanie korytarzy w godzinach pracy Sądu, tj. w godz. 7.30 - 15.30, oraz patrolowanie całego terenu po godzinach urzędowania w uzgodnionych odstępach czasu - w porze nocnej nie rzadziej jak 60 minut. c) gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie zgodnie z zarządzeniem Dyrektora) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku , d) informowanie interesantów o miejscu urzędowania właściwego wydziału/biura, e) wykonywanie czynności zgodnie z przepisami regulującymi wykonanie usług ochronnych, zasadami obrony koniecznej i stanu wyższej konieczności, z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób, f) zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu, łącznie z zatrzymaniem osoby /osób/ powodujących w/w zakłócenia, g) zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia osób przebywających w granicach ochranianego obiektu; h) ochrona przed zaborem, zniszczeniem, uszkodzeniem dokumentów i mienia Urzędu; i) ochrona przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu; j) niezwłoczne powiadamianie Policji, Straży Miejskiej o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb; k) niezwłocznego informowania pracownika O/F tut. Sądu o wszelkich awariach urządzeń, instalacji oraz sprzętu na tym terenie; l) ustalania uprawnień osób do przebywania w obiekcie oraz legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości zgodnie z zarządzeniem Prezesa Sądu, m) ujęcia osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; n) prowadzenie niezbędnej dokumentacji służbowej /książki dyżurów, w której pracownicy Wykonawcy wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony/ oraz dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego; o) umożliwienie Zamawiającemu w każdej chwili dostępu do dokumentacji wymienionej wyżej, a po jej zakończeniu przekazanie Zamawiającemu oryginałów lub sporządzenia ich kopii; p) wzywanie zewnętrznego patrolu w przypadkach zagrożenia, q) obsługa szlabanu parkingowego, r) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy; s) konwojowanie kasjera do banku w sposób następujący : - codziennie ( w dniach pracy Sądu) do Banku Spółdzielczego w Lubinie odległość od Sądu 0,5 km - konwój w jedną stronę, - dwa razy w miesiącu do Banku Spółdzielczego w Lubinie - odległość j.w. - konwój na trasie tam i z powrotem, - dwa razy w miesiącu do Banku PKO B.P. w Lubinie - odległość 2 km - konwój na trasie tam i z powrotem, - sześć razy w roku do Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu - konwój na trasie tam i z powrotem. Konwój wartości pieniężnych nie przekracza 1 jednostki obliczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubin.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach