Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na podległej sieci dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Wieruszowskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, ul. Marianów 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7836062, 7831977 , fax. 062 7836062
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie
    ul. Marianów 7 7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 062 7836062, 7831977, fax. 062 7836062
    REGON: 73097321700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na podległej sieci dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Wieruszowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na podległej sieci dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Wieruszowskiego, obejmujące odśnieżanie i posypywanie dróg i ulic powiatowych oraz załadunek materiałów do posypywania dróg, przy użyciu następujących środków transportowych oraz sprzętu: -samochodu ciężarowego powyżej 6 Mg ładowności (Jelcz, Kamaz, Skoda, Tatra itp.) jako nośnika pługa odśnieżnego ciężkiego przeznaczonego do odśnieżania dróg na terenie gminy Wieruszów, Galewice, Sokolniki, Lututów (pług wykonawcy) -samochodu ciężarowego powyżej 6 Mg ładowności (Jelcz, Kamaz, Skoda, Tatra itp.) jako nośnika pługa odśnieżnego ciężkiego lub średniego przeznaczonego do odśnieżania dróg na terenie gminy Czastary, Bolesławiec, Łubnice (pług zamawiającego) -samochodu ciężarowego powyżej 6 Mg ładowności (Jelcz, Kamaz, Skoda, Tatra itp.) jako nośnika piaskarki oraz pługa odśnieżnego średniego przeznaczonego do posypywania i odśnieżania dróg na terenie Powiatu Wieruszowskiego (piaskarka i pług zamawiającego) -samochodu ciężarowego do 6 Mg ładowności (Star itp.) jako nośnika piaskarki oraz pługa odśnieżnego lekkiego przeznaczonego do posypywania i odśnieżania dróg na terenie Powiatu Wieruszowskiego (piaskarka i pług zamawiającego) -samochodu ciężarowego do 6 Mg ładowności (Star itp.) jako nośnika piaskarki oraz pługa odśnieżnego lekkiego przeznaczonego do posypywania i odśnieżania dróg na terenie gminy Galewice, Sokolniki, Lututów, Wieruszów (piaskarka i pług zamawiającego) -samochodu ciężarowego do 6 Mg ładowności (Star itp.) jako nośnika piaskarki oraz pługa odśnieżnego lekkiego przeznaczonego do posypywania i odśnieżania dróg na terenie gminy Bolesławiec, Czastary, Łubnice, Lututów, Wieruszów (piaskarka i pług zamawiającego) -ciągnika jako nośnika pługa odśnieżnego lekkiego przeznaczonego do odśnieżania dróg na terenie gminy Bolesławiec, Łubnice (pług wykonawcy) -ciągnika jako nośnika pługa odśnieżnego lekkiego przeznaczonego do odśnieżania dróg na terenie gminy Sokolniki, Czastary (pług zamawiającego) -ciągnika jako nośnika pługa odśnieżnego lekkiego przeznaczonego do odśnieżania dróg na terenie gminy Galewice, Wieruszów (pług zamawiającego) -ciągnika jako nośnika pługa odśnieżnego lekkiego przeznaczonego do odśnieżania dróg na terenie gminy Lututów (pług zamawiającego) -ładowarki kołowej o poj. łyżki min. 1,0 m3 przeznaczonej do odśnieżania dróg na terenie gminy Czastary, Bolesławiec Łubnice -ładowarki kołowej o poj. łyżki min. 1,0 m3 przeznaczonej do odśnieżania dróg na terenie gminy Wieruszów, Galewice, Sokolniki -ładowarki kołowej o poj. łyżki min. 1,0 m3 przeznaczonej do odśnieżania dróg na terenie gminy Lututów -równiarki przeznaczonej do odśnieżania dróg na terenie gminy Lututów, Galewice, Sokolniki -równiarki przeznaczonej do odśnieżania dróg na terenie gminy Wieruszów, Czastary, Łubnice, Bolesławiec -spycharki przeznaczonej do odśnieżania dróg na terenie Powiatu Wieruszowskiego -koparki przeznaczonej do załadunku materiałów do posypywania na piaskarki, w ilości godzin pracy sprzętu lub km środków transportowych uzależnionych od warunków atmosferycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Rozdziale 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o dzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia poprzez analizę wymaganych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach