Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków do Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc - Placówka Zamiejscowa w Obornikach Śląskich w dni powszednie oraz świąteczne w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
    ul. Grabiszyńska 105 105
    53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3349520, 410
    REGON: 00029429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków do Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc - Placówka Zamiejscowa w Obornikach Śląskich w dni powszednie oraz świąteczne w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków do Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc - Placówka Zamiejscowa w Obornikach Śląskich w dni powszednie oraz świąteczne w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zakres usługi będzie obejmować: - sporządzanie posiłków, - transport posiłków do poszczególnych Oddziałów Placówki Zamiejscowej, - mycie brudnych termosów i innych naczyń transportowych Całodzienne wyżywienie pacjentów odbywa się z podziałem na diety: - podstawową - stanowiącą około 50% ogólnej liczby posiłków - lekkostrawną - stanowiącą około 20% ogólnej liczby posiłków - specjalną (wrzodową, cukrzycową, wysokobiałkową i inne) - stanowiącą około 30% ogólnej liczby posiłków) Dziennie przygotowywane są posiłki dla około 130 pacjentów. Całodzienne wyżywienie składa się z 3 posiłków dla diety podstawowej i lekkostrawnej (śniadanie, obiad i napój, kolacja) oraz 5 posiłków dla diety specjalnej (śniadanie, II śniadanie, obiad i napój, podwieczorek, kolacja).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. a ponadto: -wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - również wykonują, min. 2 zadania w zakresie żywienia zbiorowego pacjentów w placówkach służby zdrowia, o wartości minimum 500 000,00 PLN każde zadanie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, średniej liczby żywionych pacjentów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie, -posiadają kuchnię produkcyjną, która zabezpieczy przygotowywanie posiłków dla Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi i przedłożą stosowne oświadczenie, -przedłożą opinie/decyzje właściwej terenowo stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że pomieszczenia, w których będą przygotowywane posiłki oraz środek transportu do przewozu artykułów spożywczych odpowiadają obowiązującym wymaganiom - przedłożą wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, -przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym wyżej mowa, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, -przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -załączą do oferty dowód wniesienia wadium, -załączą do oferty 7 przykładowych jadłospisów dla diety podstawowej, -załączą do oferty 7 przykładowych jadłospisów dla diety specjalnej (cukrzycowej i wrzodowej), -złożą wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt. VIII. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: -wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; -wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; -wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. Na podstawie art. 24 pkt 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; -nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26, ust. 3 (nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego); -nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Spełnienie wymogów podanych należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie 1 ( zał. nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie 2 (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 3. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 4. Oświadczenie Wykonawcy 1 (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy 2 (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 7. Protokół zwrotu posiłków (załącznik nr 5 do SIWZ). 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. 10. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - również wykonywanych, w tym min. 2 zadania w zakresie żywienia zbiorowego pacjentów w placówkach służby zdrowia, o wartości minimum 500 000,00 PLN każde zadanie, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, średniej liczby żywionych pacjentów oraz dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie, 11. Oświadczenie, że wykonawca posiada kuchnię produkcyjną, która zabezpieczy przygotowywanie posiłków dla Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi. 12. Opinie/decyzje właściwej terenowo stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że pomieszczenia, w których będą przygotowywane posiłki oraz środek transportu do przewozu artykułów spożywczych odpowiadają obowiązującym wymaganiom 13. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, 14. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym wyżej mowa, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, 15. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 16. Dowód wniesienia wadium, 17. Siedem przykładowych jadłospisów dla diety podstawowej, 18. Siedem przykładowych jadłospisów dla diety specjalnej (cukrzycowej i wrzodowej),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach