Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim na okres 3 lat.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472235 , fax. 055 2472235
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Morska 1 1
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472235, fax. 055 2472235
    REGON: 17081824300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdpndg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim na okres 3 lat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozoru i ochrony mienia Obwodu Drogowo - Mostowego Zarządu Dróg Powiatowych zlokalizowanego w Nowym Dworze Gdańskim ul. Tczewska 2. Zamówienie obejmuje: 1. Dozór i ochronę mienia - jako działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 2. Dozór i ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie: - w dni robocze w godzinach od 15?? do - 7?? dnia następnego - ( pracownik bez licencji), - całodobowo: sobota, niedziela i święta - (pracownik bez licencji), W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2015 r. 3. Wykonawca zapewni świadczenie dozoru i ochrony obiektu oraz całego mienia znajdującego się na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego Zarządu Dróg Powiatowych (pojazdy, maszyny, materiały). Dotyczy to także pojazdów pozostawionych na terenie chronionego obiektu a nie będących własnością Zamawiającego (np. pojazdy pracowników). Ponadto w zakres dozoru i ochrony wchodzi wydzielony plac postojowy dla potrzeb Starostwa Powiatowego z przewidywaną liczbą pojazdów samochodowych w ilości od 20 do 40 sztuk. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt w wydzielonej części chronionego obiektu - tj. w obrębie placu postojowego przeznaczonego dla potrzeb Starostwa Powiatowego, systemu monitorowania i zabezpieczenia elektronicznego połączonego z interwencją grupy szybkiego reagowania. Należy przewidzieć montaż niezbędnej ilości kamer oraz rejestracji zapisu z tych kamer przez okres 30 dni. 5. Wykonawca zobowiązany jest także do zamontowania na własny koszt kamery na budynku socjalnym znajdującym się na Obwodzie Drogowo - Mostowym, która swoim zasięgiem będzie obejmować garaże oraz miejsca postojowe na maszyny i samochody. Wszystkie kamery powinny być spięte w jeden układ. 6. W sytuacjach wymagających interwencji, Wykonawca, na terenie objętym ochroną, zapewni odpowiednie wsparcie grupy interwencyjnej z czasem reakcji na zgłoszenie do 10 minut w liczbie minimum dwóch osób posiadających aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. 7. Po stronie Wykonawcy będzie utrzymanie psa, znajdującego się na Obwodzie Drogowo - Mostowym w całym okresie trwania umowy. 8. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia (obiektem) w terenie przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdpndg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach