Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Garwolinie

Sąd Rejonowy w Garwolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, al. Legionów 46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6843013 , fax. 025 6843013
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Garwolinie
    al. Legionów 46 46
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 025 6843013, fax. 025 6843013
    REGON: 00032477700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srgarwolin.bip-e.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Garwolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Garwolinie przy ulicy Aleja Legionów 46 (z wyłączeniem powierzchni obiektu przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej). Powierzchnia do sprzątania: - powierzchnia użytkowa budynku Sądu, z wyłączeniem powierzchni przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej - 2.862,3 m2 - powierzchnia terenu przyległego, na którą składają się wjazd od ulicy na wewnętrzne parkingi, parkingi, chodniki, z wyłączeniem zieleni - 2.042,4 m2 - trawniki rabaty - 1.210,2 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku - 5 razy w tygodniu, z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz dodatkowo w soboty robocze dla Sądu, które zostaną określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości (w zamian za inny dzień wolny): sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, pomieszczeń socjalnych, czyszczenie mebli, szaf metalowych, pancernych, wykładanie koszy workami foliowymi i wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, mycie podłóg oraz uzupełnianie we własnym zakresie środków higienicznych do WC (mydło w pianie, papier toaletowy, wkłady zapachowe do odświeżaczy powietrza, kostki dezynfekujące do sedesów i pisuarów). Wykonawca jest również zobowiązany do codziennego utrzymania porządku na zewnątrz budynku, zamiatania chodników, parkingów oraz wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi, zbierania śmieci oraz opadniętych gałęzi i liści w obrębie działki, koszenia trawników, pielęgnowania rabat, przycinania krzewów, wycinania odrostów przy pniach drzew, a w okresie zimowym do odśnieżania chodników, parkingów, wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi i posypywania ich piaskiem, usuwania oblodzeń (Wykonawca zapewni jednocześnie wywóz śniegu we własnym zakresie, własnym transportem i na własny koszt). Prace w sezonie zimowym (odśnieżanie, usuwanie oblodzeń) muszą być wykonane do czasu przybycia pracowników do pracy, tj. do godziny 7.50: - w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śniegu oraz oblodzeń ręcznie lub mechanicznie oraz w razie potrzeby posypywanie piachem chodników, wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi i parkingów (zamawiający nie dopuszcza stosowania środków innych niż piasek do posypywania śliskich powierzchni); - w czasie opadów śniegu lub śniegu z deszczem prace odśnieżania i usuwania oblodzeń muszą być wykonywane na bieżąco w ciągu dni roboczych, jak również w dni wolne od pracy i święta; - wywóz śniegu sprzed budynku transportem Wykonawcy i zapewnienie miejsca jego składowania; - w okresie wiosenno-jesiennym utrzymanie porządku na zewnątrz budynku, zamiatanie chodników, parkingów oraz dróg dojazdowych, zbieranie śmieci w obrębie działki, koszenie trawników, pielęgnowanie rabat, przycinanie krzewów, wycinanie odrostów przy pniach drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem usług zawarty został w Załącznikach nr 1, 1a i 1b do niniejszej SIWZ. Zamawiający zleca Wykonawcom przed złożeniem ofert obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonywać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz pkt 10 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do: a) wyposażenia pracowników w jednolitą odzież ochronną i roboczą oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) zatrudnienia takiej liczby pracowników, która gwarantuje realizację zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do zatrudnienia jednego dyżurnego pracownika od poniedziałku do piątku dla potrzeb doraźnych (w poniedziałki w godz. od 8.00 do 18.00, zaś od wtorku do piątku w godz. 8.00 do 16.00). Wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy nie są karani. c) zakupu na własny koszt środków technicznych oraz materiałów i środków czystości niezbędnych do wykonywania usług (materiały i środki czystości muszą być odpowiednie do czyszczenia konkretnych powierzchni - szczegółowe zestawienie powierzchni zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ) oraz do uzupełniania we własnym zakresie celem zapewnienia ciągłości materiałów do sanitariatów takich jak: mydło w pianie, papier toaletowy, wkłady zapachowe do odświeżaczy powietrza, kostki dezynfekujące do sedesów i pisuarów; d) wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych maszyn i urządzeń; e) wykonania usługi z zachowaniem reżimów sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi technologiami i przepisami. Ponadto Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do: a) załączenia aktualnych zaświadczeń o niekaralności pracowników skierowanych do wykonywania realizacji zamówienia. W przypadku gdy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność zatrudnienia innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego załączając zaświadczenie o niekaralności pracownika; b) złożenia oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że używane środki czystości, dezynfekcyjne, higieniczne i sprzęt techniczny są dopuszczone do stosowania w kraju i są zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami uprawniającymi do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i posiadają aktualne wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa, w tym Państwowego Zakładu Higieny, że są ekologiczne i posiadają znak CE; c) złożenia oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że używany sprzęt techniczny jest sprawny i bezpieczny dla pracowników Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia, polegające na świadczeniu usług w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowych lub biurowo-usługowych o powierzchni nie mniejszej niż 2.500 m2 przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. (Wykonawca składa ten dokument wraz z ofertą. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć takie potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej Zamawiającemu, że ubezpieczenie jest ważne) tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w)w warunków wymaganych od Wykonawców w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia ) nie spełnia. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że powyższe warunki zostały spełnione przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane należycie, tzn. poprzez dołączenie referencji - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum trzy usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowych lub biurowo-usługowych nie mniejszej niż 2.500 m2, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 4. Dokumenty potwierdzające, że w)w świadczenia zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. (Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć takie potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej Zamawiającemu, że ubezpieczenie jest ważne. W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, Wykonawca zobowiązany jest również do dołączenia do oferty następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c) wykaz środków chemicznych, jakich wykonawca będzie używać do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ; d) wykaz urządzeń mechanicznych, jakie przez okres obowiązywania umowy będą przechowywane w miejscu wykonywania usługi - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż nie posiada pomieszczeń garażowych, w których mógłby być przechowywany większy sprzęt techniczny. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność, podpisane przez osobę)osoby uprawnione do podpisania ofert z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku podpisania dokumentu przez inne osoby należy dołączyć pełnomocnictwo. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji - bez dokonywania w nich zmian. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii tych dokumentów - poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa składane w ofercie muszą być w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kserokopii. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Pouczenie: Osoba/osoby składające oświadczenia ponosi/ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonych oświadczeń na zasadach określonych w art. 297§1 Kodeksu Karnego (Dz.U. z 1997r Nr 88, poz. 553 z późn. zm.). OFERTA WSPÓLNA Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Oferta składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - składa się osobno dla każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; c) formularz ofertowy, wykaz usług, wykaz podwykonawców, wykaz urządzeń mechanicznych, jakie przez okres obowiązywania umowy będą przechowywane w miejscu wykonywania usługi, wykaz środków chemicznych, jakich wykonawca będzie używać do wykonania zamówienia - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną; Wspólnicy spółki cywilnej mogą być traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną, o ile zastosują się do zasad określonych powyżej. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę o wspólnej realizacji zamówienia (umowę spółki, konsorcjum), zawierającej co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego, obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia; b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz trwania rękojmi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srgarwolin.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach