Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz ogłasza przetarg
- Adres: 01-637 Warszawa, ul. Szajnochy 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8335888 , fax. 022 8335882
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz
ul. Szajnochy 8 8
01-637 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8335888, fax. 022 8335882
REGON: 00031409800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzlo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa bonów podarunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa bonów podarunkowych (zgodnie z załącznikiem nr 2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224580005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania ( na podst. art. 24 ustawy) Zamawiający dokonuje oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wskazanych w pkt 7 SIWZ, w sposób: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Oświadczenie musi być złożone w formie oryginału. - Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca ponadto składa: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Lista punktów, w których można dokonać zakupu bonami okolicznościowymi na terenie Warszawy i okolic, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w miesiące przed upływem terminu składnia ofert, całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, Dokumenty wskazane w pkt 7.2. SIWZ mogą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli dokumenty te składają się z więcej niż jednej strony - każda zapisana strona kopii dokumentu winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba punktów w których można dokonać zakupu bonami
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzlo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa blankietów legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 10 000 szt., folii holograficznej do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 20 000 szt. oraz okładki do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 5 000 szt
Dodano: 2016-03-25 - Wykonanie i dostawa 15 000 kpl. blankietów Tymczasowego Zaświadczenia Tożsamości Cudzoziemca z hologramem
Dodano: 2015-09-22 - Zakup blankietów legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 10 000 szt., folii holograficznej do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 10 000 szt. oraz okładki do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 5 000 szt.
Dodano: 2015-05-27 - Zakup blankietu legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 6000 szt.
Dodano: 2014-08-29 - Dostawa blankietów legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 4 000 szt., folii holograficznej do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 10 000 szt. oraz okładki do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 5000 szt.
Dodano: 2014-03-26 - DOSTAWA DRUKÓW MEDYCZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE nr procedury DEZ-P-341-ZP-7-2014
Dodano: 2014-02-19 - DOSTAWA DRUKÓW MEDYCZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE
Dodano: 2013-12-16 - Dostawa Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem w ilości 15000 kpl.
Dodano: 2013-07-26 - DOSTAWA DRUKÓW MEDYCZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE
Dodano: 2012-12-04 - Dostawa blankietów legitymacji służbowych funkcjonariuszy SG w ilości 10 000 szt. oraz folii holograficznej w ilości 10 000 szt
Dodano: 2012-04-24