Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim

Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5630337 , fax. 058 5630337
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego
    ul. Mickiewicza 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 5630337, fax. 058 5630337
    REGON: 19182719700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania pomieszczeń o łącznej powierzchni 3 259,00 m2 w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 13, 17 i 17A, przy ul. Mickiewicza 9 przy użyciu sprzętu Wykonawcy i środków czystości Wykonawcy oraz dostawa środków higienicznych, środków dezynfekujących (w tym odświeżaczy powietrza). W/w środki muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują/ lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty nastepujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c)wykaz usług, zawierający co najmniej dwie usługi wykonane lub wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 60 tyś. złotych netto, polegających na sprzątaniu budynków z załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.powiatstarogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach