Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina 24
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
ul. Dunina 24 24
76-270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 059 814 42 57
REGON: 77050924000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mechaniczne profilowanie dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej na terenie Gminy Ustka w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne profilowanie dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej na terenie Gminy Ustka w 2010 roku. Zamawiający przewiduje zlecenie prac remontowych w ilości do 900 motogodzin pracy równiarki samojezdnej, nie mniej niż 300 motogodzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu,: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1, 2 ustawy PZP. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub oświadczeń: 1)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. wg Zał. nr 3 do SIWZ tzn. - równiarki samojezdnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ustka.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Awaryjne naprawy oraz roboty utrzymaniowe fragmentów dróg na terenie Nadleśnictwa Kolbudy
Dodano: 2016-06-13 - Naprawy awaryjne i roboty remontowe odcinków szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie Nadleśnictwa Cewice.
Dodano: 2016-06-06 - Awaryjne naprawy oraz roboty utrzymaniowe fragmentów dróg i alejek na terenie Nadleśnictwa Kaliska
Dodano: 2016-05-31 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1908 G m. Garcz
Dodano: 2016-05-24 - Konserwacja i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino
Dodano: 2016-04-15 - Konserwacja nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna w okresie do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-04-04 - Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Ustka w okresie kwiecień-grudzień 2016r.
Dodano: 2016-03-21 - Równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Wejherowo
Dodano: 2016-03-16 - Wykonanie robót remontowych na drogach gruntowych Gminy Studzienice
Dodano: 2016-03-04 - Równanie równiarką drogową dróg gminnych i sołeckich w latach 2016 - 2019
Dodano: 2016-01-22