Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże

Państwowy Teatr "Wybrzeże" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-834 Gdańsk, ul. Świętego Ducha 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3011836 , fax. 058 3012046
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Teatr "Wybrzeże"
    ul. Świętego Ducha 2 2
    80-834 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3011836, fax. 058 3012046
    REGON: 00027910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: teatrwybrzeze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże położonych w lokalizacjach: a) Gdańsk przy ul. Św. Ducha 2 i Teatralnej, b) Sopot przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30. 2. Wykonawca obowiązany jest przy realizacji obowiązków wynikających z nin. umowy korzystać z pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, gwarantujących prawidłową realizację umowy. 3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą, całodobową obecność co najmniej jednego pracownika ochrony w każdej z obu lokalizacji wskazanych w ust. 1. Każdy nieprzerwany dyżur pracownika ochrony nie może trwać dłużej niż 12 godzin, przy czym Zamawiający dopuszcza dyżury 24 godzinne w wyjątkowych sytuacjach (nieprzewidziane okoliczności, choroba, itp.). 4. W odniesieniu do nieruchomości określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przybycie patrolu interwencyjnego w terminie 10 minut od zgłoszenia takiego zadania przez dyżurującego pracownika ochrony bądź wyznaczonej przez Zamawiającego osoby oraz podjęcie działań w wypadku zagrożenia osób i mienia. 5. W ramach realizacji przedmiotu umowy, w tym umówionego wynagrodzenia, Wykonawca ponadto zobowiązany jest zapewnić 6 razy w roku, obecność nie więcej niż 5 (pięciu) pracowników ochrony w wypadku organizowania przez Zamawiającego w jego obiektach imprez innych niż przedstawienia teatralne (o terminie zorganizowania imprezy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę z nie mniej niż 3-dniowym wyprzedzeniem drogą mailową lub telefonicznie 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie: 1) przy realizacji obowiązków wynikających z nin. umowy korzystać z pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, gwarantujących prawidłową realizację umowy, 2) wyposażyć pracowników ochrony pełniących u Zamawiającego dyżur w jednolite umundurowanie odpowiednie dla pory roku oraz identyfikatory imienne i zobowiązanie do ich noszenia, 3) wyposażyć pracowników ochrony pełniących u Zamawiającego dyżur w telefony komórkowe, w celu informowania odpowiednich służb oraz wskazanych pracowników Zamawiającego o zaistniałych awariach i zagrożeniach, 4) przedkładać Zamawiającemu dowód wpisania poszczególnych pracowników ochrony pełniących dyżur u Zamawiającego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (przed przystąpieniem przez nich do realizacji obowiązków), 5) informować pracownika działu administracji Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach stwierdzonych przy realizacji obowiązków, 6) w przypadku napadu lub innych zdarzeń skutkujących interwencją: a) niezwłocznie zawiadomić organy ścigania, b) dokonać niezbędnych czynności zapobiegających powiększeniu szkód, c) niezwłocznie zawiadomić Dyrektora Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu, 7) zapewnić monitoring parkingu przy Teatrze w Gdańsku przy ul. Św. Ducha. 7. Pracownicy ochrony pełniący dyżur w nieruchomościach Zamawiającego o których mowa w pkt 1 zobowiązani są: 1) zapewnić wstęp do nieruchomości tylko osobom do tego upoważnionym, tj: a) pracownikom Zamawiającego zgodnie z ich listą, b) interesantom i gościom pracowników Zamawiającego, przy czym interesanci i goście oczekują na portierni na odpowiedniego pracownika, poinformowanego o tym telefonicznie przez pracownika ochrony), c) w Gdańsku widzom na Scenę Malarnia, 2) wydawać i przyjmować zdeponowane klucze, wpisując nazwisko osoby pobierającej/zdającej klucze oraz datę i godzinę czynności do ewidencji osób upoważnionych do pobierania kluczy, ewidencji kluczy zapasowych, ewidencji pokoi gościnnych oraz samochodów służbowych (jeżeli pobrania/zdania dokonują inne osoby, może to nastąpić wyłącznie za zgodą osoby upoważnionej przez Zamawiającego, i winno zostać odnotowane w ewidencji, wraz ze wskazaniem danych osoby wydającej/zdającej). W przypadku zaginięcia kluczy, przy braku odpowiedniej adnotacji o ich pobraniu, kosztem wyrobienia nowych Zamawiający obciąży Wykonawcę, 3) dbać o zamykanie na zamek elektryczny drzwi z portierni do pomieszczeń w obiekcie, ponadto plombować wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia, 4) wydawać klucze do pokoi gościnnych, zaprowadzać do nich gości; podczas opuszczania przez nich pokoi gościnnych - sprawdzać kompletność wyposażenia, 5) informować pracowników Zamawiającego o osobach przybywających na spotkanie z nimi, 6) obsługiwać centralę telefoniczną (obiekt w Gdańsku), 7) po opuszczeniu obiektów Teatru przez pracowników i widzów (zakończenie przedstawień, wieczornych prób) przeprowadzić dwukrotnie w czasie trwania dyżuru obchód obiektów, zwracając szczególną uwagę na pomieszczenia parterowe, wszystkie drzwi prowadzące na zewnątrz budynków oraz drzwi na sceny, zamknięcie okien, wyłączenie odbiorników prądu (radia, żelazka itp.), wygaszenie wszelkich zbędnych świateł, 8) zapewnić należyte zabezpieczenie drzwi wejściowych do obiektów, jeżeli realizacja umowy wymaga czasowego opuszczenia portierni przez pracownika ochrony (np. podczas przeprowadzania obchodu), 9) usuwać, w miarę możliwości, wszelkie poważniejsze nieprawidłowości, awarie lub zagrożenia stwierdzone w toku wykonywania czynności objętych przedmiotem umowy, nadto zgłaszać je Kierownikowi Działu Administracji Zamawiającego, a w razie konieczności właściwym służbom, np. policji, pogotowiu ratunkowemu, GPEC, pogotowiu energetycznemu, wodociągom, pogotowiu dźwigowemu; zdarzenia i awarie drobne, nie wymagające natychmiastowej interwencji należy odnotować w książce raportów i zgłosić w chwili rozpoczęcia pracy odpowiednim służbom Zamawiającego, 10) wpisywać do książki raportowej uwagi dotyczące przebiegu dyżurów, 11) przestrzegać przepisy p.poż. i BHP obowiązujące u Zamawiającego, 12) sprawdzać i odpowiednio reagować na wskazania stacji monitorującej oraz stacji p.poż wraz z przekazywaniem informacji do PSP w Gdańsku, 13) przestrzegać instrukcji postępowania w zakresie użytkowania systemu monitorowania pożarowego 14) obsługiwać centralę SAP oraz system oddymiania zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego instrukcjami - z zaznaczeniem, że pracownik ochrony powinien w czasie 3 minut dotrzeć do miejsca wystąpienia zagrożenia i powrócić do centrali w celu potwierdzenia/odwołania alarmu, 15) kontrolować ulicę Teatralną w Gdańsku oraz miejsca parkingowe Zamawiającego w Sopocie pod względem przestrzegania zakazu wjazdu samochodów nie należących do Teatru lub jego pracowników ponadto w Gdańsku mieć dozór na samochody służbowe zaparkowane na parkingu przy ul. Św. Ducha, 16) w razie konieczności otwierać bramę od ulicy Pułaskiego prowadzącą do obiektu w Sopocie. 17) znać rozkład pomieszczeń w obiektach Zamawiającego wskazanych w § 1 ust. 1, 18) w razie zaniku napięcia, po jego włączeniu sprawdzić czy działają centrale klimatyzacyjne, a jeśli nie, ponownie je uruchomić, 19) w odniesieniu do obiektu w Sopocie - wpisywać do książki meldunkowej dane osób korzystających z usług hotelowych, 20) monitorować przekaz z systemu kamer 8. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu zapisów umowy przez personel Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość usług świadczonych na rzecz instytucji kultury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teatrwybrzeze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach