Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Państwowego Teatru Wybrzeże

Państwowy Teatr "Wybrzeże" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-834 Gdańsk, ul. Świętego Ducha 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3011836 , fax. 058 3012046
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Teatr "Wybrzeże"
    ul. Świętego Ducha 2 2
    80-834 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3011836, fax. 058 3012046
    REGON: 00027910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Państwowego Teatru Wybrzeże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Państwowego Teatru Wybrzeże: a) obiekt w Gdańsku przy ul. Św. Ducha 2 (budynek główny oraz budynek Starej Apteki wraz ze sceną Malarnia b) obiekt w Sopocie przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30 2. Wykonawca obowiązany jest przy realizacji obowiązków wynikających z nin. umowy korzystać z pracowników ochrony posiadających stosowne uprawnienia (licencje), gwarantujących prawidłową realizację umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe czynności na rzecz Zamawiającego w nieruchomościach Zamawiającego wskazanych w ust. 1 w zakresie ciągłej, 24 godzinnej obecności pracownika ochrony. 4. Zamawiający wymaga aby pracownicy Wykonawcy pełnili dyżury maksymalnie 24 godzinne. 5. W odniesieniu do nieruchomości określonych w ust 1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przybycie patrolu interwencyjnego w terminie 10 minut od zgłoszenia takiego zadania przez dyżurującego pracownika ochrony bądź wyznaczonej przez Zamawiającego osoby. 6. Ponadto WYKONAWCA zobowiązany będzie: 1) przy realizacji obowiązków wynikających z nin. umowy korzystać z pracowników ochrony posiadających stosowne uprawnienia (licencje), gwarantujących prawidłową realizację umowy. 2) wyposażyć pracowników ochrony pełniących u Zamawiającego dyżur w jednolite umundurowanie oraz identyfikatory imienne, 3) wyposażyć pracowników ochrony pełniących u Zamawiającego dyżur w telefony komórkowe, w celu informowania odpowiednich służb oraz wskazanych pracowników Zamawiającego o zaistniałych awariach i zagrożeniach, 4) przedstawić Zamawiającemu na siedem dni przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca grafik dyżurów z imiennym wskazaniem osób pełniących dyżury, 5) przedkładać Zamawiającemu kopie licencji poszczególnych pracowników ochrony pełniących dyżur u Zamawiającego (przed przystąpieniem przez nich do realizacji obowiązków), 6) informować pracownika działu zarządzania majątkiem Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach stwierdzonych przy realizacji obowiązków, 7) w przypadku napadu lub innych zdarzeń skutkujących interwencją: a) niezwłocznie zawiadomić organy ścigania. b) dokonać niezbędnych czynności zapobiegających powiększeniu szkód. c) niezwłocznie zawiadomić Dyrektora Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu 7. Pracownicy ochrony pełniący dyżur w nieruchomościach ZAMAWIAJĄCEGO o których mowa w pkt 1 zobowiązani są: 1) zapewnić wstęp do nieruchomości, tylko osobom do tego upoważnionym (lista pracowników Zamawiającego, ich interesanci i goście), 2) wydawać i przyjmować zdeponowane klucze wpisując nazwisko osoby, datę i godzinę do ewidencji osób upoważnionych do pobierania kluczy do pomieszczeń, ewidencji kluczy zapasowych, ewidencji pokoi gościnnych oraz samochodów służbowych - w przypadku niedopełnienia tego obowiązku, Wykonawca zostanie obarczony powstałymi kosztami (np. dorobienie zaginionego klucza, wymiana zamków, itp.) 3) plombowania wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, 4) wydawać klucze do pokoi gościnnych, zaprowadzać do nich gości; podczas opuszczania pokoi gościnnych - sprawdzać kompletność wyposażenia 5) informować pracowników Zamawiającego o osobach przybywających na spotkanie z nimi, 6) obsługiwać centralę telefoniczną (obiekt w Gdańsku), 7) po opuszczeniu obiektów Teatru przez pracowników i widzów (zakończenie przedstawień, wieczornych prób) przeprowadzić dwukrotnie w czasie trwania dyżuru obchód wszystkich obiektów, zwracając szczególną uwagę na pomieszczenia parterowe (narażone na włamanie), drzwi ewakuacyjne od strony ul. Teatralnej i ul. Targu Węglowego, drzwi wejściowe do budynku Starej Apteki, główne drzwi szklane (wiatrołapy) na główne foyer, Dużą Scenę, Scenę Malarnia i Salę im S. Hebanowskiego wraz z widowniami (bezpieczeństwo pożarowe), zamknięcie okien, wyłączenie odbiorników prądu (radia, żelazka itp.), wygaszenie wszelkich zbędnych świateł. Wszelkie zauważone nieprawidłowości, awarie lub poważne zagrożenia, muszą być natychmiast, jeśli to możliwe, usunięte, nadto zgłoszone w zależności od rodzaju i powagi sytuacji bezpośredniemu przełożonemu, kierownikowi technicznemu, służbom specjalistycznym jak pogotowie wodnokanalizacyjne, straż pożarna, GPEC, pogotowie ratunkowe, policja, Straż Miejska; zdarzenia i awarie drobne, nie wymagające natychmiastowej interwencji należy odnotować w książce raportów i zgłosić w chwili rozpoczęcia pracy odpowiednim służbom teatru, 8) wpisywać do książki raportowej uwagi dotyczące przebiegu dyżurów, 9) przestrzegać przepisy p.poż. i BHP obowiązujące u Zamawiającego, 10) sprawdzać i odpowiednio reagować na wskazania stacji monitorującej oraz stacji p.poż, 11) przestrzegać instrukcji postępowania w zakresie użytkowania systemu monitorowania pożarowego 12) obsługiwać centralę SAP oraz system oddymiania zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego instrukcjami - z zaznaczeniem, że pracownik ochrony powinien w czasie 3 minut dotrzeć do miejsca wystąpienia zagrożenia i powrócić do centrali w celu potwierdzenia/odwołania alarmu, 13) kontrolowanie ulicy Teatralnej w Gdańsku oraz miejsc parkingowych Zamawiającego w Sopocie pod względem przestrzegania zakazu wjazdu samochodów nie należących do Teatru lub jego pracowników zgodnie z listą osób upoważnionych (obiekt w Gdańsku), 14) w razie konieczności otwierać bramę od ulicy Pułaskiego prowadzącą do obiektu w Sopocie. 8. Wykonawca ponadto zobowiązany jest zapewnić w ramach obecność nie więcej niż 5 (pięciu) pracowników ochrony w wypadku organizowania przez ZAMAWIAJĄCEGO imprez innych niż przedstawienia teatralne (o terminie zorganizowania imprezy ZAMAWIAJĄCY zawiadomi WYKONAWCĘ z nie mniej niż 5-dniowym wyprzedzeniem drogą faxową lub mailową).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/jednostki_org_podlegle_marszalkowi/teatr_wybrzeze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach