Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na Pływalni WODNY RAJ przy ul. Wiernej Rzeki 2 w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości i porządku na Pływalni Odkrytej Wodny Raj i Pływalni odkrytej Promienistych przy ul. Głowackiego 10/12. Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie pływalni krytej Wodny Raj w okresie 12 miesięcy, na pływalniach odkrytych Wodny Raj i Promienistych w okresie od 30 maja do 31 sierpnia 2013 r. Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. I. Opis obiektów BUDYNEK PŁYWALNI KRYTEJ WODNY RAJ - łączna powierzchnia 6.522,20 m2 1. Parter: - terakota - 1.573,60 m2, - wykładzina PCV - 14,60 m2, - wykładzina dywanowa - 15,20 m2, - glazura ścienna - 3.925,00 m2, 2. Piętro: - terakota - 165,30 m2, - wykładzina PCV -35,50 m2, - glazura ścienna - 443,00 m2, - szklane powierzchnie - 350 m2. PŁYWALNIA ODKRYTA WODNY RAJ - łączna powierzchnia 323,80 m2 1. Pomieszczenia: - polbruk - 1901,90 m? - lastriko szlifowane - 29,3 m? - ceramika - 49,4 m? - luksfery - 27,3 m? - glazura - 102,5 m? - niecki basenu - 611,4 m2 PŁYWALNIA PRZY UL.GŁOWACKIEGO - łączna powierzchnia 392 m2 1. Pomieszczenia: - ceramika - 290 m? - szklane powierzchnie - 54 m? - linoleum - 18 m? - niecki prysznicowe - zewnętrzne - 30 m2 II. Zakres usług: USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY dotyczy opisu obiektu - budynek pływalni krytej 1. Pomieszczenia basenowe: a) mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie b) mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie c) mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno-wewnętrznego - minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień(w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie) d) mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody - codziennie e) czyszczenie pionowych ścian zbiorników (niecek) - 2 razy w tygodniu f) mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, g) mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu h) mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) - wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej - codziennie i) mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków - codziennie j) mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. UWAGA ! W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z kierownikiem pływalni pisemnie. 2. Pomieszczenia usługowe: a) holl z szatnią i kasami b) szatnie basenowe c) toalety oraz prysznice d) pomieszczenia gospodarcze e) pomieszczenia biurowe f) ciągi komunikacyjne W pomieszczeniach wymienionych w punktach a) - f) wymagane jest stałe utrzymanie czystości. Zakres prac i czynności: a) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) b) mycie i dezynfekcja kabin przebieralni c) mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych d) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi, e) opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych f) mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz g) mycie i dezynfekcja pojemników na mydło h) uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych i) zaopatrywanie toalet w papier toaletowy j) mycie luster k) mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach l) mycie ławek w przebieralni i holu m) mycie szafek ubraniowych w szatniach n) mycie elementów metalowych poręczy, balustrad o) mycie parapetów, murków itp. p) mycie nogomyj Czynności wymienione w punktach a) - p) należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. 3. Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą: a) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) b) mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych c) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi d) mycie i dezynfekcja sprzętu e) mycie elementów metalowych poręczy f) mycie parapetów, murków, itp. W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w punktach a - f należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. III. USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta Wodny Raj 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. a) mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie b) mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, c) mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów - wg potrzeb. d) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, e) mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, f) mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, g) opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, h) mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, i) mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - codziennie według potrzeb j) mycie luster - codziennie k) mycie szafek ubraniowych w szatniach - według potrzeb l) mycie linii brzegowej (ścian wewnętrznych do wysokości lustra wody) w niecce basenu odkrytego - codziennie, m) mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie, n) mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, o) mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, p) mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów - codziennie, q) mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, murków - codziennie, r) przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa - zmycie całej powierzchni wodą, usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia i eksploatacji basenu), 2. Przygotowanie kąpieliska (basenu odkrytego) do sezonu letniego. a) mycie folii po okresie zimowym w celu przygotowania niecki do sezonu letniego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni, b) mycie folii po sezonie letnim w celu przygotowania niecki basenu do okresu zimowego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni, c) mycie krat przelewowych zakrywających koryta przelewowe po okresie zimowym, d) mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów, e) mycie urządzeń-elementów atrakcji przed zamontowaniem, f) przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa): - usunięcie wszelkich porostów i mchów ze szczelin kostki brukowej, mycie kostki brukowej, - zmycie całej powierzchni terenu utwardzonego wodą, - usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia, 3. Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. 4. Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni WODNY RAJ otwarty jest dla użytkowników: Pływalnia kryta: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 22.00 w soboty w godzinach 10.00 - 22.00 w niedziele i święta w godzinach 9.00 - 21.00 Pływalnia odkryta od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 5. Liczba pracowników: w ciągu dnia (basen czynny - sprzątanie bieżące): zmiana ranna minimum 2 osoby zmiana popołudniowa - minimum 1 osoba w nocy (basen nieczynny - sprzątanie całego basenu) - minimum 3 osoby IV. USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR - dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta przy ul Głowackiego 1. Pomieszczenia obiektu pływalni: L.p. Zakres czynności Określenie czasu Dodatkowe 1 mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi codziennie 2 mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych minimum 2 razy w tygodniu 3 mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi wg potrzeb mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) na bieżąco przy dużej frekwencji, codziennie w ramach dyżurów 4 mycie kabin przebieralni codziennie dezynfekcja - minimum 2 razy w tygodniu 5 mycie powierzchni podłogowych codziennie dezynfekcja - 2 razy w tygodniu 6 opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych codziennie i według potrzeb 7 mycie i dezynfekcja koszy na śmieci 2 razy w tygodniu 8 wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci według potrzeb 9 mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe codziennie według potrzeb 10 mycie luster codziennie 2. Teren zewnętrzny: Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków foliowych, przy udziale i pomocy pracownika obiektu. ZAOPATRZENIE W ŚRODKI CZYSTOŚCI: Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w worki foliowe (zgodne z pojemnością koszy na obiekcie), oraz środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. TERMINY WYKONANIA POSZCZEGÓLNYCH PRAC: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt Pływalni Promienistych, przy ul. Głowackiego 10/12 udostępniony jest użytkownikom od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00. Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie. Czas oraz godziny sprzątania należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z kierownikiem pływalni. W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą ulec zmianie i zostaną przekształcone w jednozmianowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach