Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości i należytego stanu sanitarnego w obiektach Szpitala oraz usług transportu wewnętrznego - II

Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości i należytego stanu sanitarnego w obiektach Szpitala oraz usług transportu wewnętrznego - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i należytego stanu sanitarnego w obiektach Szpitala oraz usług transportu wewnętrznego. 2. Przedmiotem zamówienia obejmuje dwa zadania: a) zadanie I - świadczenie usług utrzymania czystości i należytego stanu porządkowo-sanitarnego, b) zadanie II - świadczenie usług transportu wewnętrznego. 3. Zakres zadań Wykonawcy opisany został szczegółowo w Załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ. Zakres usług oraz dane ilościowe i wartościowe składników majątkowych podane w Załączniku nr 9 do SIWZ są ilościami służącymi tylko i wyłącznie do obliczenia ceny oferty i mogą ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy. Na dzień podpisania umowy ogólna powierzchnia pozioma do utrzymania czystości wynosić będzie 25 270 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia (prawo opcji) o nowe powierzchnie do 10 % powierzchni podstawowej, w przypadku eksploatacji nowych lub rozbudowy obiektów. Oświadczenie w tej kwestii Zamawiający zobowiązany jest złożyć nie później niż 14 dni przed planowanym terminem zwiększenia zamówienia. Zamawiający może też wyłączyć część powierzchni z powodu prac remontowo - modernizacyjnych lub zmiany przeznaczenia obiektu. O zamiarze wyłączenia powierzchni Zamawiający zobowiązany będzie zawiadomić Wykonawcę nie później niż 14 dni przed planowana zmianą. 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać usługi będące przedmiotem niniejszej zamówienia własnymi środkami, przy użyciu własnego sprzętu, urządzeń oraz materiałów eksploatacyjnych. W szczególności Wykonawca będzie dysponować środkami transportu w ilości i o nośności pozwalającymi wykonywać usługę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa. 5. Oferowane technologie i rozwiązania organizacyjne nie mogą pogarszać dotychczasowych standardów usług stosowanych przez Zamawiającego. 6. Zarówno przedmiot zamówienia jak i materiały i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, zamieszczone w ofercie muszą odpowiadać wszelkim obowiązującym normom oraz posiadać certyfikaty dopuszczające ich do obrotu i używania, jeżeli takowe są wymagane. 7. W związku ze świadczeniem usług Wykonawca przejmie od Zamawiającego, na podstawie art.23 Kodeksu Pracy, pracowników zatrudnionych na stanowiskach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, w ilości 52 osób. 8. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu zakresu, spektrum, czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. Wykonawca, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia, zobowiązany będzie wynająć odpłatnie (w cenie netto 20,00 zł m2) od Zamawiającego na podstawie oddzielnej umowy pomieszczenia, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wynająć, na wniosek Wykonawcy, pomieszczenia w różnych obiektach o łącznej powierzchni 282,86 m2. 10. W załącznikach nr A3 i A5 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca wskazuje po 3 środki i preparaty spełniające minimalne wymagania zawarte w tych złącznikach, natomiast w załączniku A2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca wskazuje dwa preparaty spełniające minimalne wymagania zawarte w tym załączniku. Zamawiający przy podpisaniu umowy wskaże Wykonawcy, który środek i preparat wybiera.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach